רשת "המשביר החדש לצרכן", תשווק את מותג ההלבשה התחתונה לנשים: "טריומף", הכולל תחתוני נשים, חזיות, גופיות, כותנות לילה , בגדי גוף ופיג'מות בקונספט של חנות בתוך חנות בסניפיה.
במסגרת אסטרטגיה משותפת לרשת המשביר החדש לצרכן ולמותג "טריומף" הוקמה חנות קונספט ראשונה בסניף רחובות,המשתרעת על כ-30 מ"ר ,בהשקעה של כ- רבע מיליון ₪.
בחודשים הקרובים יוקמו חנויות קונספט גם בסניפי הרשת בקניונים: G. POINT ,קריון ונוספים.
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן: "האסטרטגיה של חנות בתוך חנות ממקדת את חוויית הקנייה של הלקוחה ותואמת את האסטרטגיה הרשתית של חיזוק המותגים הבינלאומיים המובילים ברשת."
לדברי אריה לוי, מנכ"ל טריומף: "שינוי הקונספט השיווקי של המותג לקונספט של חנות בתוך חנות צפוי להגדיל את מכירות המותג ב- 20 אחוזים עד סוף שנת 2007."