"טריפ", מותג תיקים ישראלי חדש פותח רשת חנויות 'שופ אין שופ' בסניפי "המשביר החדש לצרכן"

במסגרת הסכם שנחתם בין המותג לבין רשת "המשביר החדש לצרכן" תפתח "טריפ" חנויות במתכונת "שופ אין שופ" בסניפי הרשת, בהשקעה ראשונית של כמליון וחצי ש"ח.



"טריפ" הינו מותג תיקים ישראלי חדש המייצר, מייבא ומשווק תיקי אופנה, נסיעות ועסקים לנשים ולגברים במחירי מיד-לואו.



"המשביר החדש לצרכן" תקצה ל"טריפ" שטחי מכירה נרחבים שיעוצבו וימותגו ברוח מינימליסטית ובקווים נקיים, על מנת להעניק חוויית קניה נעימה יותר ועמוסה פחות ללקוחות. כמו כן, תקצה הרשת למותג מוכרנים בלעדיים שיעברו השתלמות בתחום התיקים. הקולקציות בחנויות ישתנו ויתחדשו תדירות כדי ליצור תחושה מתמדת של חידוש וריגוש בקרב הלקוחות.



חברת "טריפ" בבעלות אנשי העסקים אמיר הלפרין ומאיר מועלם מייצרת תיקים תחת שם המותג "טריפ" וכן מחזיקה בזיכיון בלעדי לייבוא שני מותגים איטלקיים, גפרד (Gehpard) ורונקאטו (Roncato), הנחשבים למותגים מס' 3 ו-2 באיטליה (בהתאמה) בתחום תיקי הנסיעות והעסקים.



כיום מפעילה "טריפ" שלוש חנויות בסניפי "המשביר" בקניון איילון בר"ג, בגרנד קניון בחיפה ובקריון בקרית ביאליק. עד סוף אוקטובר 2005 תיפתחנה 4 חנויות נוספות: בקניון עזריאלי, בקניון מלחה, באשדוד ובראשון לציון. "טריפ" שמה לה ליעד להקים עשרה סניפים עד סוף שנת 2005, ועד סוף 2006 להקים חנות בכל אחד מ-23 סניפי "המשביר החדש לצרכן".



אמיר הלפרין, מנכ"ל "טריפ": "שוק התיקים במחירי מיד-לואו בישראל הינו שוק מתפתח. בחרנו להתחיל בפעילות קמעונאית בכדי לא להיות תלויים בבעלי החנויות הקיימות ובכדי לבנות את מותג הבית ואת המותגים המיובאים בצורה עצמאית. "טריפ" מתכוונת להפוך לכח מוביל בתחום התיקים. בעתיד הקרוב נתחיל בשיווק נרחב לחנויות תיקים ורשתות שונות ברחבי הארץ, ובעתיד הרחוק יותר אנו שואפים להפוך גם ליצואנים".


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח