במסגרת הסכם שנחתם בין המותג לבין רשת "המשביר החדש לצרכן" תפתח "טריפ" חנויות במתכונת "שופ אין שופ" בסניפי הרשת, בהשקעה ראשונית של כמליון וחצי ש"ח.
"טריפ" הינו מותג תיקים ישראלי חדש המייצר, מייבא ומשווק תיקי אופנה, נסיעות ועסקים לנשים ולגברים במחירי מיד-לואו.
"המשביר החדש לצרכן" תקצה ל"טריפ" שטחי מכירה נרחבים שיעוצבו וימותגו ברוח מינימליסטית ובקווים נקיים, על מנת להעניק חוויית קניה נעימה יותר ועמוסה פחות ללקוחות. כמו כן, תקצה הרשת למותג מוכרנים בלעדיים שיעברו השתלמות בתחום התיקים. הקולקציות בחנויות ישתנו ויתחדשו תדירות כדי ליצור תחושה מתמדת של חידוש וריגוש בקרב הלקוחות.
חברת "טריפ" בבעלות אנשי העסקים אמיר הלפרין ומאיר מועלם מייצרת תיקים תחת שם המותג "טריפ" וכן מחזיקה בזיכיון בלעדי לייבוא שני מותגים איטלקיים, גפרד (Gehpard) ורונקאטו (Roncato), הנחשבים למותגים מס' 3 ו-2 באיטליה (בהתאמה) בתחום תיקי הנסיעות והעסקים.
כיום מפעילה "טריפ" שלוש חנויות בסניפי "המשביר" בקניון איילון בר"ג, בגרנד קניון בחיפה ובקריון בקרית ביאליק. עד סוף אוקטובר 2005 תיפתחנה 4 חנויות נוספות: בקניון עזריאלי, בקניון מלחה, באשדוד ובראשון לציון. "טריפ" שמה לה ליעד להקים עשרה סניפים עד סוף שנת 2005, ועד סוף 2006 להקים חנות בכל אחד מ-23 סניפי "המשביר החדש לצרכן".
אמיר הלפרין, מנכ"ל "טריפ": "שוק התיקים במחירי מיד-לואו בישראל הינו שוק מתפתח. בחרנו להתחיל בפעילות קמעונאית בכדי לא להיות תלויים בבעלי החנויות הקיימות ובכדי לבנות את מותג הבית ואת המותגים המיובאים בצורה עצמאית. "טריפ" מתכוונת להפוך לכח מוביל בתחום התיקים. בעתיד הקרוב נתחיל בשיווק נרחב לחנויות תיקים ורשתות שונות ברחבי הארץ, ובעתיד הרחוק יותר אנו שואפים להפוך גם ליצואנים".