רשת הסופרמרקטים "יינות ביתן", המונה 19 סניפים בפריסה ארצית, נכנסת לייבוא ושיווק של כלי בית, באמצעות חברת בת שלה – "הכל לבית". בימים אלה נערכת הרשת לקראת החגים בהקמת מחלקות נרחבות של כלי בית ומטבח בסניפי הרשת, בהיקף השקעה של כ-3 מיליון ₪.
נחום ביתן, בעלים ומנכ"ל "יינות ביתן", מציין כי מחלקת כלי הבית בסניפי הרשת תציע מגוון רחב של למעלה מ-250 מוצרים איכותיים, שיוצעו במחירים נוחים לצרכן. מגוון המוצרים כולל – כלי מטבח, סירים, מחבתות, גדג'טים מיוחדים למטבח, סכינים מקצועיים, כלי אחסון, כלי אפייה ובישול, כלי אוכל והגשה ועוד.
לדבריו, המהלך השיווקי החדש יאפשר ללקוחות "יינות ביתן" לקבל תחת קורת גג אחת, מכלול מוצרים לבית – החל ממגוון מחלקות מזון, בהם מחלקת בשר ודגים מגוונת ואיכותית, מאפייה ועוד, וכלה במוצרי קוסמטיקה והיגיינה, מוצרי תינוקות וצעצועים, טכסטיל לבית, כלי בית ומטבח.
יש לציין שרשת "יינות ביתן" צמחה במהלך 2009 – 2010 – ב- 7 חנויות: מ- 12 ל- 19 סניפים!. במהלך 2009 רכשה 2 חנויות באשדוד ובראשל"צ והקימה סניף חדשבאייר-פורט סיטי, ובחודשים האחרונים השנה (2010) רכשה 3 חנויות: בנתניה, במודיעין ובמעלה אדומים והקימה סניף חדש נוסף בנתניה.
היקף ההשקעה הכולל של 7 החנויות: כ- 50 מיליון ₪.