"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת" מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במגזר הדתי במחירים ריאליים לסיכום החצי הראשון של שנת 2006. סנו ממשיכה להוביל את טבלת המפרסמים עם פינת ייעוץ פרסומית בעיתונות לטיפול בבעיות ניקיון, פרסום ל"סנו רהיט", "סנו ריצפז" ועוד. יוניליוור בולטת במגזר הדתי עם גידול של מאות אחוזים בהוצאה לפרסום ל"ורד הגליל", "קליק", "קוקומן", "דאב", "ליפטון" ועוד באמצעות פרסום מימד.
מפרסמים נוספים שהגדילו את מחזור הפרסום שלהם במאות אחוזים הם סלקום וקידי שיק, הסוגרים את טבלת 10 הגדולים. גידול מרשים נוסף של עשרות אחוזים נרשם להצורפים המפרסמים כלי כסף לבית באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל.
מפרסמים שצמצמו היקפי פרסום במגזר לעומת המחצית המקבילה אשתקד הם אל על, הבנק הבינלאומי הראשון (בנק פועלי אגודת ישראל), דוד לובינסקי, מוטורולה וקבוצת בנק הפועלים.
במהלך 2006 הוספו לבקרה המגזרית שני עיתונים: "יום ליום" ו"כפר חב"ד", מה שיוצר תוספת "מלאכותית" של כ- 5% בהשוואה לסכומי המחצית המקבילה אשתקד. יש לציין כי מכיוון שמדובר במחירים ריאליים מוערכים, בסיטואציה בה ההבדל בין הגופים המדורגים הייתה פלוס מינוס 3% , יהיה באותו המקום בדרוג יותר מגורם אחד.
תת ענף דיור ממשיך להוביל את הטבלה אך כמעט ללא גידול בהוצאה לפרסום. המותגים המובילים בפרסום הם "חפציבה" עם "רמת חפציבה", "אחוזת אלעד" ועוד באמצעות פרסום חן. תת ענף רשתות שיווק מפגין גידול נאה של כ- 50%. המותגים המובילים בפרסום הם "שפע שוק", התופס כשליש מהקטגוריה, עם סלוגנים כמו "ממשיכים לשבור את השוק" באמצעות פרסום אפיקים, "זול למהדרין" באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, ו"זול פה" באמצעות טריו. תת הענף המבטא את הגידול המרשים ביותר (כ- 100%) הוא תת ענף ביגוד הממוקם במקום השלישי.
זאת בשל פרסום דינמי של אופנת "קידי שיק" אשר פעלה באמצעות פרסום מגזרים, אך גם בזכות פרסום של "בגיר" באמצעות אפיקים פרסומאים ועוד.
תת ענף נוסף, אשר פרח במחצית זו הוא תקשורת סלולרית שגם הוא הכפיל את היקף הפרסום שלו במגזר, לאחר ביטול החרם הרבני וקבלת הכשר מוועדת הרבנים לענייני תקשורת. המותג המוביל בפרסום בקטגוריה הוא סלקום באמצעות מקאן אריקסון המפרסם את "סלקום ווליום" בגרסת תזמורת חרדית במתנה למתחתנים, מוטורולה V191 עם ה"קידומת הכשרה" ועוד. תת ענף מתחזק נוסף הוא תת ענף ספרים הסוגר את הטבלה. המותג המוביל בפרסום בקטגוריה הוא "מאורות הדף היומי" באמצעות מקאן אריקסון.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "במבט על רשימת תתי הענפים המובילים בפרסום במגזר עולה תמונה שונה מזו שהורגלנו לה ממגזרים אחרים וזאת עקב אורח החיים השונה של האוכלוסייה הדתית חרדית. ניתן לראות שתת ענף דיור דומיננטי ביותר עם פרסומות לפרויקטים רבים לאוכלוסיה הדתית וזאת בשל העובדה שאוכלוסיה זו מרבה לקנות דירות, וחיים בשכירות מקובלים פחות. כמו כן, נושא הלימודים והספרים הוא חלק חשוב מאורח החיים של המגזר. תחום התיירות הפנים ארצית ולחו"ל, עם או בלי קשר למקומות קדושים, נמצא גם כן בפוקוס פרסומי גבוה".
משרד הפרסום בולטון פוטנציאל מוביל את טבלת המשרדים במגזר בגידול של בין 30-40% בהיקף הפעילות. זאת בשל התחזקות הלקוחות הקיימים שלהם כמו הצורפים, לאומית, סוגת ודגל התורה מחד, ומאידך הצטרפות לקוחות חדשים כמו דיסקונט, איקאה ונוברטיס. במקום השני ממוקם פרסום אפיקים עם גידול קל. הלקוחות העיקריים של המשרד הם קו אופ הריבוע הכחול, סנו, פלאפון ועוד. במקום השלישי ממוקם פרסום גל עם פרסום לתנובה, חוגלה קימברלי, אל על ועוד. במקום הרביעי ממוקם פרסום מימד שיותר ממכפיל את מחזורו בשל הגידול הדרמטי בתקציב יוניליוור, עבודה אינטנסיבית עם סנו, פרטנר ועוד. גידול נאה נוסף נרשם במחצית זו למקאן אריקסון הנהנה גם הוא מצמיחת הסלולר במגזר עם פרסום מאסיבי לסלקום, מאורות הדף היומי, אסם ועוד. מגזרים שהתמזג עם שקד מוכיח כי המהלך השתלם ומתמקם במקום התשיעי בעשירייה המובילה. הלקוחות העיקריים של המשרד הם: קידי שיק, ברק 013 ועוד.