נתוני סקר TGI בוגרים גל 1 2010 (המשקפים את התקופה ינואר – יוני 2010), שפורסמו היום, מצביעים על "תיקו" ברמה של כ- 35% בשיעור החשיפה לגיליון יום חול בין "ישראל היום" (שיעור חשיפה של 35.2% ביום חול ממוצע) לבין "ידיעות אחרונות" (שיעור חשיפה של 34.9% ביום חול ממוצע). זאת לאחר עלייה מובהקת בחשיפה לגיליון יום חול ממוצע של "ישראל היום". במקביל, גיליון סוף שבוע של "ישראל היום" שיצא לאור בסוף 2009, הגיע לשיעור חשיפה בגיליון סוף שבוע ממוצע של 25.7%.
איתן כסיף מנכ"ל TNS טלגאל המבצעת את סקר TGI בישראל מבהיר: התחזקות "ישראל היום" בחציון הראשון של שנת 2010 משפיעה גם על הרמה הכללית של קריאת עיתונים בישראל . לאחר סטגנציה בשיעור החשיפה הכללי לעיתונים בשנת 2009 אנו עדים שוב לעליה בשיעור קריאת עיתונים יומיים. רמת החשיפה היומית (בנטרול חפיפה( לעיתונות ארצית ביום חול ממוצע, עומדת על 62.8% במחצית הראשונה של 2010 לעומת 59.7% ביולי-דצמבר 2009. במקביל ניכרת עלייה ברמת החשיפה לעיתוני סוף שבוע בין התקופות ושיעור החשיפה (בנטרול חפיפה) לעיתוני סוף שבוע ארציים עומדת על 66.5% בינואר-יוני 2010 לעומת 64.1% ביולי-דצמבר 2009. זאת כאשר רמת החשיפה לעיתוני סוף שבוע ללא "ישראל היום" עומדת על 60%.
ברדיו, ניכרת המשך מגמת ירידה באופן כללי בשיעור ההאזנה לרדיו כאשר ביום חול ממוצע מאזינים כ-74.5% מהאוכלוסייה וזאת לעומת 75.7% ביולי-דצמבר 2009, 76.1% בינואר-יוני 2009 ו-76.8% ביולי-דצמבר 2008. עיקר המגמה מוסברת על ידי שינויים בשיעור ההאזנה לתחנות הארציות. לגבי שינויים בשיעור ההאזנה ביום חול ממוצע לתחנות האזוריות לא ניתן להצביע על מגמה ברורה לאורך זמן.
כמות הגולשים באינטרנט בישראל ממשיכה את מגמת העלייה ושיעור הגולשים 18+ עומדת על מעל 80% לעומת 78.5% ביולי-דצמבר 2009. הישראלי הממוצע (מעל גיל 18) מבלה כ-7 ורבע שעות בשבוע באינטרנט כיום וזאת לעומת כ-3 וחצי שעות בשבוע בקריאת עיתונים ומעל 10 שעות בהאזנה לרדיו.
כתוצאה מהמבצעים והפרסום לקראת המונדיאל לא מפליא כי נרשמה עלייה חדה בשיעור בעלי טלוויזיה פלזמה / LCD שעומדת על 49.2% לעומת 42.7% ביולי-דצמבר 2009. בנוסף מעולם המוצרים והגאדג'טים, ה-i-Phone שהושק באופן רשמי בארץ השנה נמצא בידיים של כ-110,000 מבוגרים ישראלים (נתון זה אינו כולל התייחסות לכמות המכשירים שהינם 'בידיי' בני נוער).