"כללית אסתטיקה", רשת המרכזים הרפואיים האסתטיים, מבית 'שירותי בריאות כללית' יוצאת בקמפיין פרסום, למגוון הניתוחים הפלסטיים שלה. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של 300 אלף ₪, יקרא לציבור, לנצל את חודשי הקיץ, להתחדש ולשנות את המראה.
הקמפיין, עולה כאמור, לקראת חודשי הקיץ, המהווים את "העונה החמה" של הניתוחים הפלסטיים. על פי עוזי הלפרין, מנכ"ל 'ש.ל.ה', שבבעלותה "כללית אסתטיקה", בתקופה זו של החופש הגדול קיימת עליה של 25% במספר הניתוחים הפלסטיים המתבצעים בישראל. יתרה מזאת, ישנה עליה של כ- 40% בקרב הניתוחים הפלסטיים המתבצעים ע"י בני נוער, המנצלים את החופש הגדול להשגת מראה חדש. בשוק הישראלי כולו, מתבצעים במהלך השנה כ- 10000 ניתוחים פלסטיים, בהיקף של 300 מליון ₪.
הקמפיין שיעלה ברדיו ובאתרי אינטרנט מובילים וממוקדים, יציג וידגיש את היתרון של 'כללית אסתטיקה', הנוגע לצוות הרופאים, הפיקוח והבקרה והגב הרפואי של 'שירותי בריאות כללית', לצד מבצעים והנחות משמעותיות בניתוחים הפלסטיים בתקופת הקיץ.
אלונה טוקר, מנהלת השיווק של 'כללית אסתטיקה' מסבירה: "ישראלים רבים להוטים לבצע ניתוחים פלסטיים במהלך הקיץ, ולהשיג מראה חדש. הקמפיין שלנו בא לומר, כי אם מקפידים על בחירה במרפאה מתקדמת וברופאים מומחים עם ניסיון ואחריות, הרי שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לשפר את המראה שלהם ואת ההרגשה העצמית. מכאן נבעה גם הסיסמא שתלווה את ההשקה: "כללית אסתטיקה- הקיץ הזה אתם קובעים כיצד תראו".