"כל פרפיום" קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל להפצה ושיווק של בשמי מותג ESCENTRIC MOLECULES

רשת הבישום CALLPERFUMEהמתמחה ביבוא ושיווק מותגי בישום בינלאומיים, מביאה בשורה מהפכנית לשוק הבישום הישראלי ומשיקה מותג בינלאומי חדש תחת הכותרת: "בישום מולקולארי", בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.



הזיכיון הבלעדי, ליבוא ושיווק מוצרי המותג המהפכני ESCENTRIC MOLECULES יאפשר לקהל הישראלי, להיחשף למותגים אופנתיים, שעד כה נחשף אליהם רק בביקורים בבתי כל בו יוקרתיים בחו"ל.



שרוני אומר: "כמומחים לבישום, אנו מחוייבים להמשיך ולהביא לישראל מותגי בישום אופנתיים מובילים בעולם. ערוצי ההפצה האינטרנטיים שלנו והמוקד הטלפוני, מאפשרים לנו למכור בשמי נישה מיוחדים במחירים אטרקטיביים, לעומת רשתות הפארם, שאין באפשרותם בשל שיקולים של שטחי מדף".



לדבריו: " הבשמים המולקולאריים היוקרתיים, נמכרים באירופה וארה"ב ב- 140$ ליחידה, כאשר היקף המכירות השנתי באנגליה בלבד, עומד על מעלה מ- 4 מיליון $. אנו מאמינים שלמרות ירידת מחירי הבשמים הבינלאומיים בשוק הישראלי, הצרכן המקומי יודע לזהות איכות ומוכן לשלם מעט יותר על בשמים מיוחדים."



המותג הייחודי, הוא פרי שיתוף פעולה בין בשם מברלין הנחשב לעילוי בתחומו וצמד מעצבים בריטי. הבשמים של המותג מככבים במקום הראשון במכירות של בתי כל בו יוקרתיים כמו: הארווי ניקולס וברני'ס באירופה והפך לאובססיה בארה"ב ובאוסטרליה.



הבישום המולקולארי, שאינו מבוסס על פירמידת הניחוחות הקלאסית, מציג שיטה חדשנית, המבססת את הניחוח, על ריכוז גבוה מאד של כימיקל בודד בשם – ISO SUPER פרומון האחראי למשיכה בין המינים, היוצר במגע עם העור ניחוח אינדיבדואלי לכל אדם.



מסקרים שערכה רשת "כל פרפיום", עולה כי: שוק הבישום בישראל (נשים וגברים) מגלגל כ- 260 מליון ₪ בשנה.



עוד עולה: 58% מצרכני הבישום בארץ הן נשים, 42% הם גברים. 26.8% מהישראלים רוכשים בושם פעם בחצי שנה, 12.5% רוכשים בושם פעם בחודשיים. 15.1% מהישראלים משתמשים בבושם יותר מפעם ביום, 39.7% משתמשים פעם ביום, 11.9% משתמשים 2-5 בשבוע, 10% משתמשים פעם בשבוע ופחות.



נשים רוכשות כ-4.5 בשמים בממוצע בשנה, בעלות של כ-1,200 שקל. לרוב מדובר בבקבוקי 50 מ"ל. הישראליות משתמשות באופן קבוע ב-3-5 בשמים שונים , כאשר הגברים הישראלים נוטים לשמור על נאמנות למותג, ומעדיפים לרכוש בקבוקי 100 מ"ל. 44% מהגברים מתבשמים רק לפני יציאה לאירוע, 22% רק אחרי גילוח, 77% מהגברים קונים לעצמם את הבושם, 13% מקבלים אותו במתנה.



רשת "כל פרפיום" מציעה מעל ל- 300 מותגי בישום בינלאומיים וכ- 2000 סוגי בשמים ב- 5 קטגוריות שונות, הנחלקות לפי "משפחות ריח", המציגות את הטרנדים האחרונים בתחום מותגי הבישום הבינלאומיים.



המותג ESCENTRIC MOLECULES יצא לאור בשנת 2006 ומאז נמצא בשימוש אצל המגה סלבס בעולם, כמו: אלטון ג'ון ובן זוגו, קייט מוס נעמי קמפבל, חברי להקת פט שופ בויס ועוד.




את בשמי המותג , ניתן להשיג בלעדית: באתר האינטרנט www.callperfume.co.il


במוקד הטלפוני ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח