חברת כרמית חברה למותג הבינלאומי – "אינויאשה" סדרת הרפתקאות רבת פעלולים דוברת יפנית המהווה להיט פופאלרי בקרב הילדים בהשקעה של כ- 200 אלף ₪. מטרת המהלך להרחיב את מגוון הנוצרים של כרמית ולחדור לשוק הממתקים בעלי הזכיון הממותג.
המוצרים יימכרו בכל רשתות השיווק, בחנויות הפרטיות וברשת טויס אר אס.ההשקה תיתמך בקמפיין אינטרנט באתר הילדים "טיפו" במסגרתו יעלה משחק "פלאש" ברוח הסדרה נושא פרסים ומגוון פעילויות נוספות. ההערכה בכרמית כי מוצרי אינוישה ימכרו סדר גודל של מיליון ₪ במהלך השנה הקרובה.
רועי רותם סמנכ"ל שיווק חב' "כרמית" מסר כי:" כחלק מעשייתנו המתמדת להעצמת ההנאה והעניין של הילדים פעלנו לחבור למותג בינלאומי הנמצא כעת בשיאו. החיבור בין מוצרי הילדים של "כרמית" למותגים הלקוחים מעולם התוכן של ילדים ובני נוער מוכיח את עצמו בארץ ובעולם כפונטציאל מכירות משמעותי. לדבריו: זוהי דרך מצויינת להעביר לילדים את המסר כי שוב "כרמית" מחדשת, מפתיעה ומציעה להם את הדבר החם ביותר בשוק ".
ההחלטה לחבור למותג הפופלארי נובעת מבדיקות שוק מקיפות שנערכו ב"כרמית" בקרב הילדים בגילאי 6-15 אשר הפגינו את אהדתם הרבה לסידרה, וכן הרייטינג המרשים לה זוכה הסדרה בערוץ הילדים הכובשת את ליבם של כל הילדים גם בישראל וגם בעולם.