"כרמית" ממתגת עצמה מחדש במיוחד לקראת "חג המרשמלו" (ל"ג בעומר)

כרמית, המתמחה בתחום הממתקים, משיקה החודש מיתוג מחודש לסדרת המרשמלו. המיתוג הינו חלק ממהלך כולל הנותן דגש לקטגוריית מוצרי הילדים .


בנוסף, השיקה החברה לכבוד ל"ג בעומר מוצר חדש: "מרשמלו מיקס על האש" – אריזת ענק המשלבת מרשמלו מסוגים שונים בתוספת שיפודי אש לצלייה במדורה.



מהחברה נמסר כי במסגרת המהלך מתבצע מעבר לשפה עיצובית זהה בכל מוצרי הילדים הכוללת אלמנטים עיצוביים קבועים. מטרת המיתוג מחדש הנה עיצוב הסדרה תוך שמירה על זיהוי ויזואלי חזק לעיצוב הקודם. במסגרת המיתוג מחדש בוטל המותג "מושי" ומותג החברה "כרמית" קיבל בולטות, כאשר לכל מוצר בסדרה התווסף תיאור המיוחד לו:"ורוד לבן" (מרשמלו קלאסי), "טוויסטר", "תות בננה" ו- "לבבות". דמות המרשמלו המופיעה על גבי האריזות עברה גם היא עדכון.



כרמית השקיעה במהלך המיתוג כ-150,000 ₪. כרמית, יצרנית המרשמלו הראשונה בארץ יצרה לראשונה את המרשמלו בישראל ב-1985 וכיום היא מובילה את שוק המרשמלו בישראל עם נתח שוק של 46%. שוק המרשמלו בישראל הינו שוק עונתי כאשר מכירות המרשמלו בל"ג בעומר מהוות כ- 40% מהמכר השנתי.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13