חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצת מותג המשקפיים היוקרתי של בית האופנה "ברברי" בישראל.
במסגרת ההסכם, תשווק "לוקסאוטיקה ישראל" את מסגרות הראייה ומשקפי השמש של "ברברי" ברשתות האופטיקה ובחנויות המובילות בארץ למשקפיים ולמשקפי שמש ותהיה הנציגה הבלעדית בישראל של המותג היוקרתי.
חגית ירושלמי, מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל: "שוק המשקפיים בארץ הוא שוק של מותגים, כאשר הצרכנים למדו לזהות ולהעריך מותגי על מובילים. אנו צופים, כי עם קבלת הזיכיון לשיווק והפצת המשקפיים של "ברברי" בארץ, נגדיל את אחיזתנו בשוק מותגי הפרימיום בו אנו מובילים עם המותגים הנחשבים ליוקרתיים ואיכותיים דוגמת ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה, שאנל, בולגרי, ריי באן, ווג ועוד. גלריית המותגים עליהם אנו אחראים מתאימים לקהלי יעד רבים ומגוונים".
שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד ₪ בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: משקפי שמש ומשקפי ראייה. קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון ₪ בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון ₪ בשנה.
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. בין מותגי לוקסאוטיקה נמנים ""ארנט", "ווג", "פרסול", "לוקסאוטיקה", "ריי באן", "מיו מיו", "DKNY" , "ורסוס", "שאנל", "ורסאצ'ה", "דולצ'ה וגבאנה", "סלבטורה פראגמו", "בולגרי", "דונה קארן", "בארברי" ועוד. המותגים נמכרים ב-400 חנויות ברחבי הארץ, וביניהן אופטיקנה ואופטיק דורון. מאז נכנסה לוקסאוטיקה לישראל בשנת 1998, מחזור המכירות גדל פי 10 עד 2006.
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה המובילה בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית בשנת 2005 עמד על – 4.4 מיליארד יורו.