סוכנות הדוגמנות והמשחק "לוק", משיקה בימים אלה אתר אינטרנט חדש, ראשון מסוגו בתחום. השקת האתר היא חלק מתהליך מיתוג כולל שעוברת הסוכנות בהשקעה של כ-100,000 דולר.
בחברה מדגישים כי האתר יכיל תכני וידאו בלעדיים של כוכבי הסוכנות, מצגת תמונות פרטית של הבוקים האישיים, מבזקי חדשות עדכניים וכתבות, יצויין כי רוב החומרים המצולמים טרם נחשפו עד היום לציבור הרחב. בסוכנות "לוק" מעריכים כי מספר הכניסות החודשי בשלב הראשון יעמוד על למעלה מ-60,000.
האתר החדש הוא כאמור חלק מתהליך המיתוג החדש של הסוכנות, הכולל השקת לוגו חדש, שלוש מחלקות חדשות, בהן מחלקת שחקנים, מחלקת פיתוח תוכן ומחלקת תסריטאים ויוצרים, זאת בנוסף על מחלקת הדוגמנים דוגמניות ומחלקת הניצבים והילדים של הסוכנות.
ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות "לוק": "הסוכנות עברה שינויים משמעותיים בשנתיים האחרונות, וטיפחה נבחרת כוכבים מובילה המככבת היום בכל המדיות הקיימות. רוב האתרים בתחום הם לשימוש של אנשי המקצוע בלבד, אנחנו החלטנו לשתף את המעריצים הרבים בתכנים שמעניינים אותם ולאפשר להם מפגשים אישיים עם הכוכבים האהובים עליהם, על מנת להדק עימם את הקשר ולהעניק להם את החוויה הייחודית, יחד עם זאת האתר שלנו ייהיה נקי מתכנים מסחריים".