חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק ובהרגלי צריכה של צעירים ישראלים (גילאי 35-18) החלה לשווק ב- 1 בפברואר את חבילה ייחודית לחדרי כושר.
מהחברה נמסר כי חבילה זו תגיע לכ- 150,000 אלף צעירים וצעירות ישראלים בגילאי 35-18, המעידים על עצמם כעוסקים בפעילות ספורט כלשהי לפחות אחת לשבוע, כולם ללא יוצא מהכלל מיחסים חשיבות רבה לנושא שמירת הבריאות והטיפוח.
חבילת חדרי הכושר הראשונה המשווקת למפרסמים כוללת 75 חדרי כושר מתוכם רשתות ארציות גדולות: גרייט שייפ וגו אקטיב. המדיה עצמה תוצג במקומות אסטרטגיים במכונים השונים, הפרסום יוצג בתוך מסגרות בגודל גיליון.
במסגרת זיכיון הפרסום של לעומק התודעה במכוני הכושר השונים תוכל החברה לספק ללקוחותיה פתרונות שיווק נוספים כגון פעילויות קד"מ ייחודיות כהשלמה למדיה וכפתרון שיווקי נפרד. על פי סקר TGI ממוצע הצעירים המבקרים לפחות אחת לשבוע במכוני כושר עומד על כ- 35%. החבילה תגיע לכ- 150,000 אלף צעירים וצעירות ישראלים.
פרוקטר&גמבל וקוסמופארם הן החברות הראשונות שעלו במדיה החדשה במכוני הכושר.
שתי החברות עולות בקמפיינים למוצרים חדשים; Gillette Fusion ו- Crema Recharge.
עלות פרויקט הרחבת חבילות הפרסום של החברה נעמד בכ- 450,000$, הפרויקט כולל מחקרי שוק, גיוס כוח אדם מקצועי, שכירת משרדים נוספים, גיוס המדיה, פעילות קד"מ לחשיפת החבילה פרסום ועוד.
בבעלות החברה, זיכיון לפרסום בלמעלה מ 500 מקומות בילוי ברחבי הארץ. חבילת חדרי הכושר מהווה חיזוק משמעותי לשלושת חבילות הפרסום הותיקות של החברה: חבילת חיי הלילה במועדונים, חבילת הרסטו-בר במסעדות וברים, וחבילת בתי הקפה.