במסגרת השינויים במבנה הארגוני של קבוצת "לעומק התודעה", בפורום הנהלת החברה ובפעילות השטח החליטה הקבוצה, בניהולם של און גולדשטיין וזיו פופלבסקי לשכור את שירותי משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי, "מורל צור תקשורת" בבעלותם של מוטי מורל ורונן צור.
"לעומק התודעה", הינה קבוצת הפרסום והשיווק היחידה בישראל לצעירים בגילאים 18-35. הקבוצה מונה 2 חטיבות: חטיבת אסטרטגיה בה פועלות מספר מחלקות: מחקר, פרסום, קד"מ ואינטראקטיב, המתמחות בפלח שוק הצעירים בגילאי 18-35. וכן חטיבת מדיה המחזיקה בזיכיונות בלעדיים לפרסום בכ 800 מקומות בילוי מובילים בארץ ו- 160 חדרי כושר וסטודיו.
בין לקוחות החברה: פרוקטר& גמבל, לוריאל, דובק, טבע, פייזר, בזק, פלאפון תקשורת, הוט, יס, ערוץ 10, בנק פועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי, מוטורולה, סמסונג, סנו, החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה), מבשלות בירה ישראל, טמפו, תלמה, גלובוס גרופ, דיזל, אגיס, ניאופרם, משרד הבריאות, אור ירוק, ריגלי ישראל,אלקטרה (פיליפס),הונדה, טרה, תנובה, המשביר לצרכן ועוד.
זיו פופלובסקי, בעלים ומנכ"ל משותף לעומק התודעה": "השינוי הארגוני והפניה לשירותי יח"צ חיצוניים הינו המשך ישיר של התרחבות פעילות הקבוצה. אנחנו נרגשים ושמחים לקראת פעילות ענפה שתסמל עליית מדרגה בפעילות היח"צ של לעומק התודעה"