לאחר כחצי שנה מאז שמכר את חלקו "אוק אינטראקטיב" מסתער אלון מלכנר שוב, על תחום האינטרנט עם פיתוחים חדשים בתחום ההתוכן השיווקי והפרסום האינטראקטיבי. אלון מלכנר, שייסד בשנת 1996 את חברת הפרסום האינטראקטיבי "אוק אינטראקטיב" שבמסגרתה פיתח ארבע טכנולוגיות פרסום באינטרנט כמו: ,JumpAd, JumpSlide ועוד, חבר לאבי מאיו ויחד הוקמה חברת מאיו מלכנר מדיה גרופ שעתידה להקים סדרה של מיזמים עתירי טכנולוגיה וחדשנות.
כיום נמצאת החברה בשלבים מתקדמים מאד של פיתוח טכנולוגיות ואתרים מוטי תוכן שיווקי ופרסונליזציה (web 2), שמטרתם לשנות ולהתוות הרגלי גלישה חדשים (הן מבחינת הגולש והן מבחינת האפקטיביות למפרסם).
חלק מן הטכנולוגיות נמצא בתהליכי רישום פטנט ועד כה הושקעו בפיתוח המיזמים בחברה כ – 300,000 דולר. בעלי החברה נמצאים במגעים מתקדמים לגיוס הון לפי שווי (לפני הכסף) של 2.5 מליון דולר.
המיזם הראשון הרואה אור הינו מנוע החיפוש בעברית "לוגוס" (www.loggos.co.il), המאפשר לבעלי אתרים לבצע אופטימיזציה פשוטה לאתר שלהם. קמפיין למנוע החיפוש "לוגוס" מתוכנן לעלות הימים הקרובים באתרי האינטרנט הגדולים.
אבי מאיו אומר: "אני מאמין שהשילוב של הידע והניסיון שצברנו בפיתוח של טכנולוגיה ותכנים באינטרנט, מעניק לנו יתרון תחרותי על פני פלטפורמות תוכן אחרות" ומוסיף: "המטרה שלנו בסופו של יום לאחוז בפלח משמעותי בעולם התכנים האינטרנטיים בארץ הן התכנים המערכתיים והן המערכים השיווקיים ותוך ניצול הצמיחה של עולמות התוכן והפרסום ברשת".