"מאמא עוף", יצרנית ומשווקת מוצרי העוף והשניצלים המוכנים הגדולה בישראל, ממשיכה לפתח את קטגוריית מוצרי הילדים ומשיקה את: "שניצל פנטזיה". היקף ההשקעה בפיתוח המוצר, פרסום ושיווק נאמד ב-1 מיליון ₪.
לדברי דיאה גרש, מנהלת השיווק של "מאמא עוף": "ההצלחה הגדולה של שניצל ג'ונגל ושניצל אוקיינוס, הביאה להמשך ההשקעה בעולמות תוכן נוספים המרתקים את הילדים".
מ"מאמא עוף" נמסר כי לרגל השקת שניצל פנטזיה תעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי בהשקעה של כחצי מיליון ₪, במטרה לקדם את קטגוריית מוצרי הילדים של החברה ופעילות שיווקית עם ערוץ הילדים בטלוויזיה ובאתר האינטרנט של החברה.