"מאמא עוף" ממשיכה להשקיע בקטגוריית מוצרי הילדים ומשיקה את "שניצל פנטזיה"

"מאמא עוף", יצרנית ומשווקת מוצרי העוף והשניצלים המוכנים הגדולה בישראל, ממשיכה לפתח את קטגוריית מוצרי הילדים ומשיקה את: "שניצל פנטזיה". היקף ההשקעה בפיתוח המוצר, פרסום ושיווק נאמד ב-1 מיליון ₪.



לדברי דיאה גרש, מנהלת השיווק של "מאמא עוף": "ההצלחה הגדולה של שניצל ג'ונגל ושניצל אוקיינוס, הביאה להמשך ההשקעה בעולמות תוכן נוספים המרתקים את הילדים".



מ"מאמא עוף" נמסר כי לרגל השקת שניצל פנטזיה תעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי בהשקעה של כחצי מיליון ₪, במטרה לקדם את קטגוריית מוצרי הילדים של החברה ופעילות שיווקית עם ערוץ הילדים בטלוויזיה ובאתר האינטרנט של החברה.



אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים