לראשונה יוצאת TUPPERWARE היוקרתית מחוגי הבית של נשים לרשתות השיווק בשת"פ עם רשתות "מגה" ו"מגה בעיר". זאת, לדברי החברה, "באישור מיוחד של TUPPERWARE העולמי."
במסגרת המבצע עשרת המוצרים המוצעים מטעם TUPPERWARE, הינם מוצרי הפרימיום הנמכרים ביותר של המותג.
המבצע נערך באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ- אשר בבעלות רות שיטרית. קמפיין למבצע יעלה בראשית נובמבר ברדיו, באינטרנט, במודעות בעיתונות הארצית והמקומית ושילוט בנקודות המכירה.
הפרסום בתקציב כולל של 1 מיליון ₪.