חברת מורז צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים על בסיס צמחי מרפא, זכתה במקום הראשון בתחרות "כוכב ישראל 2007", של מכון האריזה והעיצוב הישראלי.
"ייחודיות האריזות והשפופרות" של חברת מורז, אשר שוכללה כאחד הקריטריונים בתהליך קבלת ההחלטות טרם הזכייה, התאפיינה, בתקריב של תמונת גוף אנושית אשר מדגישה את תחום הטיפול של כל מוצר ומוצר ויוצרת בולטות ומשיכת עין. הדפסת תמונת הגוף הן על אריזת המוצר והן על השפופרת, אופיינה כיוצאת דופן וחדשנית, ויוצרת המשך אפקט עיצוב האריזה, גם לאחר פתיחתה ובמהלך השימוש.
את האריזה עיצבה המעצבת הגראפית: אילת שדה, משרד סדובסקי ברלין. יצרן האריזה הוא אורי דרורי, מרכז העתקות.
קרן גולן, מנהלת השיווק של חברת מורז אמרה הבוקר כי "זוהי שמחה גדולה עבורנו, לזכות בתחרות האריזה היוקרתית. הזכייה מאשרת את הכוח המותגי המרשים שיוצרת הסדרתיות של האריזות בנקודת המפגש עם לקוחותינו. אמינות המוצרים שלנו באים לידי ביטוי באריזות "המדברות" המציינות את ריכוז החומרים הפעילים הגבוה שבתכשירים שנע בין 100% – 75%, עובדה המבטיחה מוצרים שיעילות פעילותם גבוהה ומהירה."
בעקבות הזכייה בתחרות "כוכב ישראל 2007", חברת "מורז צמחי מרפא" תמשיך לתחרות האריזה העולמית המפורסמת Worldstar, אשר תתקיים במאי 2008 בגאנה, אפריקה.