"מותגים שלא יידעו ליצור ללקוח פנייה רגשית באתר לא יצליחו לבנות נאמנות לאורך זמן"

"מותגים שלא יידעו כיצד לגשר בין הציפיות של הלקוח מהמותג בעולם הפיזי לבין החוויה הרגשית שלו כאשר הוא מבקר באתר האינטרנט, ייכשלו ביכולתם לבנות נאמנות לקוח לאורך זמן", כך אמרה ד"ר לירז מרגלית, ראש תחום מחקר התנהגותי בחברת Clicktale. הדברים נאמרו במהלך הרצאה במסגרת פסטיבל החדשנות DLD בתל אביב שעסק בשילוב בין פסיכולוגיה וטכנולוגיה בעולם הדיגיטלי.



ד"ר מרגלית התמקדה בהרצאתה בחשיבות זיהוי רגשות בעולם הדיגיטלי. "בעולם השפע המודרני, אנו מוצפים בבחירות מכל הסוגים, מוצרים, שירותים, מותגים והסיכוי היחיד של חברה להתבלט היא לדבר לרגשות המשתמשים. מהמחקרים שערכנו ב – Clicktale, המבוססים על היכולת הטכנולוגית שפיתחנו בחברה המאפשרות למדוד את טיב ועוצמת הרגש של משתמשים באתרים, עולה בצורה מובהקת כי במקרים בהם יש סטייה או פער שלילי בין הציפייה לחוויה הדיגיטלית עצמה, זה יוביל לתחושת תסכול ואנו נאבד את הגולש."



יחד עם זאת, ציינה כי פער חיובי יוביל ליצירת זיכרון חיובי וליצירת אסוציאציה חיובית בין המותג לרגש חיובי שיוביל לנאמנות לקוח לאורך זמן. "הנקודה המפתיעה היא", ציינה ד"ר מרגלית, "כי מהנתונים עולה שכאשר קיימת הלימה בין החוויה שלו באתר האינטרנט לבין הציפייה המוקדמת שלו, החוויה החיובית הזו לא 'נרשמת' בזיכרון. לכן יש למדוד באופן קבוע את הפער בין החוויה לציפייה ולדאוג לייצר זיכרונות חיוביים שישפיעו לאורך זמן".

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח