לאחר ההצלחה הגדולה בנישת המעדניות, מרחיבה "מחלבנה" בימים אלו את פעילותה אל מדפי רשתות השיווק הגדולות. האסטרטגיה החדשה, מבוססת על חשיבה שיווקית של אנשי "מחלבנה" בליווי האסטרטג צביקה וונדר ובעיצוב ייחודי של אסתר ארותי.
במסגרת המהלך, מותגו מחדש מוצרי החברה בעלות של כ- חצי מיליון שקל והוא כולל לוגו חדש ואריזות חדשות ועדכניות של מוצרי החברה.
"מחלבנה", מחלבת בוטיק, המתמחה בייצור גבינות גורמה איכותיות ויוגורטים. מציעה מגוון מרשים של משקאות יוגורטים מחלב עיזים, כבשים ובקר וגבינות גורמה איכותיות, כמו: גבינת מרלו, גבינת דפנה, גבינת הפוקורינו האיטלקית וגבינת קממבר, מתרחבת לשוק הישראלי. מחלבנה התמקדה עד כה בייצור ושיווק גבינות בעיקר למעדניות הפרטיות וכן טיפלה במגזר הרוסי.
בעקבות המהלך, ניתן יהיה למצוא את מגוון מוצרי החברה על המדפים ובמעדניות של רשתות השיווק: מגה, טיב טעם, קואופ הריבוע הכחול, קואופ ירושלים, חצי חינם, קשת טעמים, קרלברג, רוסטמן ומניה.
לדברי קובי שרעבי מנכ"ל ומבעלי החברה: "במסגרת תהליך המיתוג מחדש תרחיב מחלבנה את פעילותה למוצרי המדף, ותחשוף את הצרכן הישראלי לטעמים חדשים שטרם הכיר. מחלבנה מקפידה על איכות גבוהה של מוצרים המתאימה לסגנון החיים המתפתח בשנים האחרונות, כתוצאה מכך ניתן למצוא משקאות פרוביוטיים, גבינות בעלות אחוזי שומן נמוכים, גבינות ומשקאות מחלב עזים וכבשים הידוע בתכונותיו הבריאותיות".