"מחלבת בית יצחק" בחרה במשרד המיתוג "צבי לוין"

חברת המיתוג LEVIN BRAND BOUTIQUE של הפרסומאי צבי לוין, נבחרה לטפל בתקציב הפרסום של "מחלבת בית יצחק". תקציב הפרסום השנתי יעמוד על 3 מיליון ₪. משרדו של לוין ילווה את מחלבת הפרימיום במהלך תקשורתי רחב היקף לרגל ציון 50 שנות פעילות.

מחלבת בית יצחק הוקמה בשנת 1961 במושב בית יצחק שבשרון ונמצאת בבעלותם של צבי ולסלי מאיר. המחלבה מתמחה ביצור גבינות ויוגורט, ועל מוצריה נמנים 'יוגורמה' יוגורט מחלב כבשים, סדרת 'גבינות הגאודה ההולנדיות המסורתיות', ושלל גבינות ומשקאות יוגורט נוספים אשר נושאים את מיתוג המחלבה, דוגמת לבנה מחלב כבשים, גבינות שמנת עיזים, גבינת חלומי, גבינת ריקוטה, משקה יוגורט מחלב עזים ועוד.


ב-15 השנים האחרונות מערך ההפצה הבלעדי של המחלבה נעשה באמצעות חברת תנובה, לשוק הקמעונאי (רשתות השיווק והמרכולים) והמקצועי כאחד (בתי מלון, מסעדות, בתי קפה וכיו"ב).


צבי לוין , הקים את חברת המיתוג בשנת 2004, לאחר 25 שנות פעילות כשותף, ומייסד משרד הפרסום "פוגל לוין". בין לקוחותיו של לוין, נמנים כיום, חברת סינרון מדיקל, קבוצת רותדנש, חברת ההסעים בון תור, פסטה דלה קזה, ענק הבלונים ועוד.



יצוין כי לאחרונה שכרה המחלבה לראשונה גם משרד יחסי ציבור והצטרפה למחלקת הצרכנות של משרד יחסי הציבור "דני לוי תקשורת".



שוק מחלבות הפרימיום בישראל וביניהם מחלבת בית יצחק, צובר בשנים האחרונות תאוצה רבה, הערכות תקציבי הפרסום, בשוק מחלבות הבוטיק, נעות בין – 1 מיליון דולר ועד כשלושה. לפי נתוני יפעת, בשנת 2011, עמד תקציב הפרסום של מחלבות גד על כ-3.6 מיליון דולר במחירי מחירון. משק צוריאל פרסם בהיקף של 1.5 מיליון דולר ומותג 'פיראוס' מבית תנובה פרסם בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר.



אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box