"מחלבת טרה" במהלך מיתוג ייחודי של עגלות הקפה "קופי טיים" ורשת בתי הקפה "קפה קפה" במסגרת שיתוף הפעולה כל הכוסות הנמכרות ללקוחות הלוקחים עימם את הקפה (TAKE-AWAY) ימותגו בנראות החדשה של המחלבה שהושקה לאחרונה בכתמי הפרה תחת הסיסמא: "הכל מתחיל בחלב מצוין". ההערכות הן כי מדובר במאות אלפי כוסות אשר יחולקו לקהל הרחב. במהלך אסטרטגי מיוחד מציגה "מחלבת טרה" בפני הצרכנים את הבחירה של רשתות בתי קפה מובילות בחלב שלה. בכך, מאפשרת המחלבה לצרכנים להמשיך ולצרוך את החלב המצוין גם כאשר אינם שותים אותו בבית. מיתוג הכוסות הוא חלק מההשקה המחודשת של המחלבה. טרה, מהמחלבות הגדולות בישראל השלימה מהלך שכלל הצבת סטנדרט איכות מתקדם שבא לידי ביטוי בשיפור הטעם והאריזות. מהלך זה נתמך באופן מהותי על תהליכי שיתוף ידע עם מחלבת Müller העולמית. המהלך כלל היערכות של מספר שנים ובמהלכו התבצעה השקעה מהותית במערכי הייצור והאיכות כמו גם במשאב האנושי. על הכוסות אף יופיע הסלוגן החדש של המחלבה "הכל מתחיל בחלב מצוין". הסלוגן מדגיש כי כל מוצר חלב איכותי חייב להיות מיוצר, בראש ובראשונה מחלב איכותי. הוותק והמיקוד של המחלבה במוצרי חלב בלבד, למעלה מ-65 שנה, נותן משנה תוקף להצהרה זו. המחלבה אף עלתה בקמפיין תקשורתי באמצעות משרד הפרסום JWT, שתוקשר בשפה העיצובית החדשה וכלל עיתונות, שלטי חוצות ופעילויות BTL תומכות. על מנת להמחיש בצורה ויזואלית יותר לצרכנים את סיפור הפשטות והחזרה למקור נעשה שימוש באלמנט מדף חדשני של עיטוף שטחי המדף בדשא, וזאת כדי לחזק את הקונספט העיצובי של המוצר ואת עולם התוכן של המותג. דנה אבשלום, מנהלת המותג: "חלב טרה נבחר להיות החלב המושלם להכנת קפה על ידי מובילי הבריסטות בישראל. מחלבת טרה עוברת תהליך של השקה מחדש שבמסגרתו אנו מציעים לצרכן אלטרנטיבות שונות אשר מוכיחות את איכות החלב והשפעתו גם על מוצרים נוספים בהם החלב הוא חומר הגלם. בזכות תהליך הייצור האיכותי שלנו אנו יכולים להציע לצרכן מוצר מצוין, כי קפה טוב מתחיל קודם כל בחלב מצוין."