"מעדני מיקי" יצרנית סלטים מצוננים השלישית בגודלה בארץ חוגגת 70 שנה להיווסדה ומרעננת את כלל אריזות הסלטים כשלב נוסף מתוך מהלך כולל של מיתוג מחדש בו החלה לאחרונה ושמטרתו יצירת זיהוי עכשווי וצעיר למוצרי החברה.
מעתה ישלוט הצבע הסגול באריזות המוצרים דבר שיסייע לצרכנים לזהות ביתר קלות את מוצרי החברה.
כמו כן החליטה "מעדני מיקי" לאמץ את הטרנד "הירוק" והמודעות הגוברת לאיכות הסביבה בצמצום כמויות האשפה העשויות מחומרי פלסטיק והתאימה את האריזות החדשות לשימוש חוזר רב פעמי וכאמצעי לחימום במיקרוגל.
האריזות החדשות כולן במשקל חצי ק"ג ובמבנה אובאלי ייחודי לתחום הסלטים המוכנים ועשויות מגביעי פלסטיק שקוף המאפשר תצוגה ברורה של תכולת הסלט בצבעים טבעיים ומעוררי תיאבון.
לשם ייצור האריזות הייחודיות הותאמה במפעל מכונת ייצור אריזות חדשה בהשקעה של
2 מיליון שקל.
באריזות החדשות מוצגים נתונים החשובים לצרכן בהם: רכיבים, ערכים תזונתיים וסימונים בריאותיים באמצעות סמלים מעוצבים כגון: עשיר בויטמינים, דל כולסטרול, דל קלוריות דל נתרן ללא שומן רווי וכדומה. כן מובלטת על גבי האריזה כתובת הדואר האלקטרוני של החברה לפניות הצרכנים למחלקת שירות הלקוחות למענה מהיר.
חידוש נוסף באריזה היא יריעת ניילון הנמצאת בתחתית המכסה המאריכה את טריות המוצר ובה מודפס לוגו החברה המחודש וכיתובים המספרים אודות ההיסטוריה המעניינת של "מעדני מיקי" שנוסדה כעשור טרם קום המדינה .
רוני ארביב מנהל שיווק ומכירות ארצי של החברה אומר:" הצבע סגול נועד להשלים את המהלכים האחרונים שביצענו המרעננים את קו המוצרים בסדרות חדשות של סלטים שבמרכזם עומדים סלטי הגורמה והחומוס עם התוספות. משאבי הפרסום המצומצמים מחייבים אותנו לתת מענה באמצעות דגש בעיצוב מוצר עם נוכחות בולטת על גבי המדף בהשוואה למוצרים המתחרים עתירי תקציבי הפרסום. יצירת כתם צבע סגול ובולט על המדף תמשוך את תשומת לב הצרכנים. זאת, לצד השקעה בלתי פוסקת באיכות ובטעם הסלטים ושמירה על מחירים שווים לכל נפש".