איריס בק, יו"ר פורום השיווק הבכיר של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), משנה את פניו של הפורום הוותיק. מנכ"ל המי"ל, פנינה שנהב, אמרה אתמול, כי היא מקדמת בברכה את החלטתה של בק.
לדברי שנהב, מעתה יפעל פורום השיווק של המי"ל ב-3 מישורים: ארגון של כנסי שיווק גדולים. הפורום יארגן כנס שיווק למגזר החרדי, שייערך השנה בחודש דצמבר, ויארגן כנס שיווק מגזרים כללי, שייערך ברבעון הראשון של שנת 2009; מפגשי פורום. מפגשי הפורום יעסקו השנה בעבודות שזכו בפרסי ה-Effie. במפגשים יציגו מנכ"ל החברה וסמנכ"ל השיווק את האסטרגיה והתהליך שבחרו בהם, וכן יתקיים פאנל שאלות תשובות עם אנשים מובילים מהתעשייה; מפגשי "שולחן עגול". מפגשים שיתקיימו במתכונת מצומצמת של 8-10 משתתפים, שמטרתם לדון בנושא שנמצא על סדר היום של אנשי השיווק ולהוציא נייר עמדה שיוגש לכל קובעי המדיניות.
בק אמרה היום, כי "המטרה שלנו היא להפוך את הפורום הבכיר לשיווק של המי"ל לפורום רלבנטי, שיהיה מחובר לנושאים הבוערים שעל סדר היום השיווקי. בכך יוכל הפורום לשמש גם כבמה לדיון וסיעור מוחות אודות ההתפתחויות במשק הישראלי, המשפיעות על עולם השיווק המקומי".
המפגש הקרוב של הפורום יתקיים ביום רביעי, 24 בספטמבר, במלון שרתון מוריה בתל-אביב בין השעות 16:00-19:00. במפגש יתארחו מנכ"ל חברת "פז", יונה פוגל, ומנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה בחברה, חגית קמין. השניים יתארו את מסע השיווק והפרסום של רשת חנויות הנוחות "Yellow" – שבזכותו קיבלה החברה את פרס "אפי פלטינום 2008".