"מתקפת הקניונים-3": קניון שבעת הכוכבים בהרצליה משקיע כ-200,000 אלף שקל בחגיגת "ראשית המסיק"



קניון שבעת הכוכבים בהרצליה משקיע כ-200 אלף שקל בפסטיבל שמוקדש לשמן הזית הישראלי לרגל תחילת עונת המסיק. הפסטיבל, "ראשית המסיק" שמו, יימשך שלושה ימים (חמישי-שישי-שבת), במהלך סוף השבוע שבין 16 ל-18 בנובמבר.



במסגרת האירוע יתארחו בקניון יצרנים נבחרים של שמן זית מקומי איכותי, כמו משק "עץ השדה", "שמנטו" ו"ד"ר אגר", לצד יצרני מוצרי קוסמטיקה על בסיס שמן זית, וכן יתקיימו סדנאות מיוחדות לילדים בנושא הזית: הפקת שמן זית, כבישת זיתים ובישול בשמן זית.



הפסטיבל ילווה בקמפיין פרסומי, תחת הסיסמה "ראשית המסיק – פסטיבל הזית הכי קרוב לבית". הקמפיין כולל דיוור ישיר של תלי-דלת ל-105,000 בתי אב באיזור השרון ובשכונות הצפוניות של תל-אביב ופרסום בעיתונות המקומית. התלי-דלת עוצב על-ידי משרד הפרסום "צדר".



הדס למדן, סמנכ"ל שיווק קניון שבעת הכוכבים: "חגיגת שמן הזית ממשיכה את מסורת הפסטיבלים הקולינריים של הקניון, הפונים למבוגרים וילדים כאחד. האירוע חושף את הציבור ליצרנים חדשים של שמן זית, כמו 'ארץ גשור', מוצרי קוסמטיקה חדשניים על בסיס שמן זית כמו אלה של 'עץ השדה', שטרם נחשפו לציבור הרחב, ומביא לידי ביטוי את החתירה המתמדת שלנו לגיוון ולחדשנות".



קניון שבעת הכוכבים, שהוקם לפני שש שנים בלבד, הוא מהקניונים המובילים בישראל ונמנה עם עשרת הקניונים המצליחים והרווחיים ביותר. מגוון פעילויות תוכן והעשרה הנערכות בו באופן קבוע ללא תשלום מיתגו אותו כקניון משפחתי, ידידותי לילדים ולהורים.

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים