"נקה 7" יוצאת במהלך אסטרטגי בקטגורית המוצרים לתינוקות ומכנסת את המותג הוותיק, האמין והמוכר סופטקר (SOFTCARE) תחת מטריית מותג הרחצה המוביל "נקה 7".
המותג Soft care (סופטקר) לתינוקות, הושק בשנת 1988 ונשען על מוצר אחד בלבד: אל סבון נוזלי, במסגרת זו תשיק "נקה 7" סדרת מוצרים חדשה לתינוקות תחת השם: "סופטקר". בימים אלו, משיקה נקה 7 , סדרה החדשה בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון דולר, הכוללת: 6 מוצרים היפואלרגניים.
איריס שטרסמן, סמנכ"לית השיווק של נקה אומרת: "נתח השוק של סופטקר עומד היום על כ- 15% מקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות".
לדבריה: "מסקרים ומחקרים בקרב קהלי היעד עולה כי: לנקה 7 מודעות בלתי נעזרת של למעלה מ- 90% ולמעלה מ- 70% מהצרכנים סבורים שלמותג נקה, יש כבר כיום סדרת סבונים נוזלים לתינוק. נתון זה מלמד על פוטנציאל ונכונות קניה למותג בקטגוריה ולכן, החליטה החברה לנכס את היתרונות הברורים של נקה 7 למותג הטיפוח לתינוקות סופטקר ולתמוך בו שיווקית ופרסומית תחת מטריית נקה 7, המותג מוביל בתחום הרחצה שנהנה מתדמית רעננה וצעירה יותר מתמיד".
עוד מסרה שטרסמן כי: "החברה תמשיך לחזק את נקה 7 , באמצעות השקת סדרות, מוצרים חדשים, פרסום ושיווק ממוקד עכשווי ורענן".
לדברי שטרסמן: "לרגל השקת הסדרה החדשה, צופה נקה, להגדיל את נתח השוק בקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות מ- 15% ללמעלה מ- 25%. קטגוריה זו המגלגלת בשנה כ- 70 מיליון ₪ כוללת: שמפו, סבונים, טלק, משחות החתלה, קרם גוף ושמנים לתינוקות".