"נקה 7" יוצאת במהלך אסטרטגי בקטגורית התינוקות ומכנסת את המותג "סופטקר" תחת המותג הכולל

"נקה 7" יוצאת במהלך אסטרטגי בקטגורית המוצרים לתינוקות ומכנסת את המותג הוותיק, האמין והמוכר סופטקר (SOFTCARE) תחת מטריית מותג הרחצה המוביל "נקה 7".



המותג Soft care (סופטקר) לתינוקות, הושק בשנת 1988 ונשען על מוצר אחד בלבד: אל סבון נוזלי, במסגרת זו תשיק "נקה 7" סדרת מוצרים חדשה לתינוקות תחת השם: "סופטקר". בימים אלו, משיקה נקה 7 , סדרה החדשה בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון דולר, הכוללת: 6 מוצרים היפואלרגניים.



איריס שטרסמן, סמנכ"לית השיווק של נקה אומרת: "נתח השוק של סופטקר עומד היום על כ- 15% מקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות".



לדבריה: "מסקרים ומחקרים בקרב קהלי היעד עולה כי: לנקה 7 מודעות בלתי נעזרת של למעלה מ- 90% ולמעלה מ- 70% מהצרכנים סבורים שלמותג נקה, יש כבר כיום סדרת סבונים נוזלים לתינוק. נתון זה מלמד על פוטנציאל ונכונות קניה למותג בקטגוריה ולכן, החליטה החברה לנכס את היתרונות הברורים של נקה 7 למותג הטיפוח לתינוקות סופטקר ולתמוך בו שיווקית ופרסומית תחת מטריית נקה 7, המותג מוביל בתחום הרחצה שנהנה מתדמית רעננה וצעירה יותר מתמיד".



עוד מסרה שטרסמן כי: "החברה תמשיך לחזק את נקה 7 , באמצעות השקת סדרות, מוצרים חדשים, פרסום ושיווק ממוקד עכשווי ורענן".



לדברי שטרסמן: "לרגל השקת הסדרה החדשה, צופה נקה, להגדיל את נתח השוק בקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות מ- 15% ללמעלה מ- 25%. קטגוריה זו המגלגלת בשנה כ- 70 מיליון ₪ כוללת: שמפו, סבונים, טלק, משחות החתלה, קרם גוף ושמנים לתינוקות".


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח