"סבון של פעם" הופכת למותג גלובלי תחת השם SABON


"סבון של פעם", רשת מוצרי הטיפוח והאווירה הישראלית המובילה, הודיעה הבוקר על מהלך אסטרטגי במסגרתו תהפוך למותג גלובלי אחיד תחת השם SABON. כחלק מהמהלך תטמיע הרשת שפה פרסומית ולוגו חדשים ב- 90 חנויות המותג בעולם. בנוסף, יכלול המהלך ולראשונה עבור הרשת השקת קמפיין פרסום נרחב במדיה.


סך ההשקעה במהלך הינה 3 מיליון ₪.


קמפיין הפרסום של SABON, אשר יעלה השבוע באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R, מציג את השינוי התפיסתי של הרשת- מהיום, סבון של פעם הישראלית היא :SABON רשת בינלאומית שמצליחה בכל מקום בו היא מושקת. בקמפיין מוצגות החנויות השונות של SABON בערים מרכזיות ברחבי העולם. המסר החותם את הפרסומת – "SABON מסביב לעולם" מבטא את הערכים הבינלאומיים ואת שם המותג העולמי החדש של הרשת. הלוגו החדש של רשת SABON, שנחשף בסוף הפרסומת, מחבר באופן הדוק בין המותג בישראל לבין המותג במדינות השונות בהן הוא פועל.


אבי פיאטוק וסיגל קוטלר לוי, מייסדי ובעלי רשת SABON: "אנו נרגשים להשיק באופן רשמי את שם המותג SABON המייצג, מדגיש ומחבר את פעילותינו בכל רחבי העולם, וגאים על הצלחתנו כרשת קמעונאית ישראלית בייצור כחול לבן המביאה בשורה של חדשנות, חווית מותג ואיכות בשוק הבינלאומי"


רונן זהר, מנכ"ל SABON, הוסיף: "רשת SABON מונה נכון להיום 60 סניפים משגשגים מחוץ לישראל, ביניהם סניפי דגל בערים ניו-יורק, שיקאגו, טוקיו, רומא, מילאנו, אמסטרדם ועוד, זאת בנוסף לפרישה של 30 סניפים בישראל. מטרתו של המהלך הנוכחי הינה תמיכה ישירה בהתרחבות הרשת למדינות נוספות, כבר בשנת הפעילות 2010, כמו גם הגדלה משמעותית של היקפי המכירות בישראל ובעולם. היעד הינו להגיע לכ- 200 סניפים ברחבי העולם עד שנת 2015".


קמפיין SABON מאפשר הצצה אל תוך מספר חנויות בערים מרכזיות בעולם, המעוצבות כל אחת באופן מרהיב ומהודר תוך שימוש באלמנטים עיצובים מובהקים של המותג. הקמפיין ממחיש את ההצלחה הבינלאומית של הרשת, תוך הצגת האוכלוסיות השונות בעולם הנהנות ממגוון מוצריה הגדול של SABON.

המהלך הנוכחי של
SABON שם לעצמו למטרה להבליט ולחדד את הערכים המרכזיים של המותג, הכוללים בינלאומיות, חושניות, נחשקות וקסם, ולתקשר ערכים אלו לקהל של SABON בדרך הטובה ביותר.


צעדים ראשוניים כבר נראים בשטח: חלונות הראווה ושקיות הרשת מתקשרות את הסניפים היוקרתיים של SABON בערים שונות בעולם. כמו כן, בחנויות ניתן להתרשם משילוט חדש המיידע את הצרכנים על הצלחת המותג בניו יורק, טוקיו, אמסטרדם וכו'.


הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה בערוצים 2, 10, 24, 9 (הערוץ הרוסי); קמפיין אינטרנט, שיחה ברשת באמצעות רשתות חברתיות, וקמפיין עיתונות.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)