חברת סקאל דיוטי פרי משיקה בימים אלו "חנות בתוך חנות" של מסכי פלסמה ו- LCD , ובכך מרחיבה את הפעילות בתחום זה.
כחלק מהמהלך תספק סקאל לרוכשים שירותי אריזה, שמירה ושילוח במספר אופנים, לפי העדפת הצרכן: עבור צרכנים המעדיפים לקחת את המוצר איתם, עבור צרכנים המעדיפים לבצע שילוח עצמאי בשלב מאוחר יותר ועבור צרכנים המעדיפים להשתמש בשירותי השילוח של סקאל.
לדברי קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל:" ההחלטה על הקמת מחלקה המתמחה במסכי פלסמה ו- LCD נעשתה מתוך ראייה עסקית ארוכת טווח, בה נראית מגמה מתחזקת של רכישת מסכים מסוג פלסמה ו- LCD . להערכת קבוצת סקאל השנים 2006- 2007 יהיו שנים בולטות במעבר הצרכנים העסקיים והפרטיים כאחד לרכישת מסכים מסוג פלסמה ו- LCD. לדברי סקאל: להערכתנו, בשנים 2006-2007 ימכרו למעלה מ- 300 אלף מסכים מסוג זה ".
בנוסף להקמת המחלקה המתמחה, מקיימת "סקאל דיוטי פרי" מגוון של שיתופי פעולה שיווקיים עם חברות מובילות על מנת לתת ערך מוסף בולט ללקוחותיה.
כמוצר משלים למחלקה המתמחה במסכי הפלסה וה-LCD שוקדת בימים אלו "סקאל דיוטי פרי" בפיתוח מחלקה המתמחה במקרנים קדמיים.