האגודה מעלה קמפיין המכוון לנשות המגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום 'קרימלובסקי-כהן', תחת הכותרת "ובחרת בחיים". הקמפיין עולה לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המכונה במגזר החרדי "סרטן נשים", ובמקביל לחודש המודעות בעולם כולו.
מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד במגזר החרדי ולעודד עריכת בדיקה לגילוי מוקדם של המחלה. מטרה זו עוברת באמצעות המסר: "ובחרת בחיים".
נאוה עינבר, מנהלת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן, אומרת כי "גילוי מוקדם הוא האמצעי היעיל ביותר למלחמה בסרטן השד ובכך מתמקד הקמפיין. קיימת חשיבות רבה בהעברת המסר לגילוי מוקדם של המחלה ולהנעה לפעולה של ציבור הנשים החרדיות לקחת אחריות על בריאותן. החשש מפני סרטן השד, חוסר הידע או מידע מוטעה בנושא, בולטים במיוחד אצל נשים חרדיות ומונעים מהן לקחת אחריות על בריאותן, להיבדק על ידי רופא או לבצע בדיקת ממוגרפיה בגיל המומלץ. עובדה העלולה למנוע גילוי מוקדם, שבכוחו להציל חיים.
סרטן השד הנו המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם. כ- 4,000 נשים מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד אחת מתוך כ – 8 נשים ישראליות עלולה לחלות בסרטן השד בשלב כלשהו בחייה, כ – 90% מהחולות תוכלנה להירפא, במידה והמחלה תתגלה בשלב מוקדם".
הקמפיין, מנוהל בהתנדבות על ידי משרד הפרסום "קרימלובסקי-כהן" ויעלה בעיתונות החרדית המובילה.