"ענבי טלי – מושב לכיש" משיקה קמפיין פרסום בהיקף של 750 אלף דולר תחת הסלוגן: "קיץ של זהב". הקמפיין ילווה במבצע אטרקטיבי לצרכן.
"ענבי טלי – מושב לכיש" משיקה קמפיין שיווקי עם פתיחת עונת הקיץ, בהשקעה כוללת של מעל מיליון ₪, תחת הסלוגן "קיץ של זהב". הקמפיין יעלה לאוויר במהלך חודש יולי, ויכלול פרסום ברדיו הארצי והאזורי בג'ינגלים ארוכים וקצרים (מעל 3,000 תשדירים) פרסום מאסיבי בנקודות המכירה ובעיתונות. הקמפיין יבוצע על ידי משרד הפרסום: רגב קוויצקי.
הקמפיין ילווה במבצע שיימשך עד סוף חודש יולי, במהלכו יוטמנו בכל סלסילות הענבים של "ענבי טלי – מושב לכיש" עשרות אלפי כרטיסי גירוד עם אפשרות לזכות בפרסים מיידיים (200 פרסים של 500 ₪ במזומן, 3,000 חולצות טלי ועשרות אלפי כרטיסי כניסה לאקשן פארק), בנוסף יוגרל בין כל המשתתפים במבצע פרס גדול של 50,000 ₪ במזומן.
דודו עברי, מנכ"ל "ענבי טלי-מושב לכיש" מוסר כי "החלטנו להמשיך את המסורת רבת השנים, לפיה בכל קיץ אנו מקיימים קמפיין פרסומי המלווה במבצע אטרקטיבי לצרכן. מהלכים אלו נועדו לשמור על "ענבי טלי-מושב לכיש" כמובילי ענף הפירות".