"פרימור" בקמפיין פרסום למיצי הרימונים והתפוזים

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום תדמיתי נרחב, במרכזו מיצי הרימונים והתפוזים של החברה תחת הסלוגן "זה לא אנחנו זה התפוזים/רימונים". הקמפיין הקמפיין יכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית, סרטוני חסות בערוצים 2, 10 ו- 24 וכן פעילות במדיה החברתית ופעילות סלולר. הקמפיין בהיקף כספי של 1.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.



מיץ התפוזים ומיץ הרימונים של "פרימור", נחשבים כיום למיצים המובילים והפופולאריים ביותר של החברה. המיצים, סחוטים וטבעיים, עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר נמכרים בבקבוקים 250 מ"ל, 750 מ"ל ו- 1 ליטר. פרימור ממשיכה לשמור על הסלוגן המוכר המלווה אותה בשנים האחרונות: "זה לא אנחנו זה התפוזים".



לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום בשיווק השוק המקומי ב"גניר-פרימור": "לקראת ראש השנה וחגי תשרי אנו שמחים להציע לצרכנים את המיצים המוכרים והאהובים ולחזק את ההובלה שלנו בזכותם בשוק המשקאות".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר