"צומת ספרים" יוצאת בשיתוף פעולה ראשון עם "אקולוקו"

אקולוקו, העולם הווירטואלי הירוק וקהילת הילדים הגדולה בישראל ורשת צומת ספרים יוצאים בשיתוף פעולה ראשון, במסגרתו יימכרו בסניפי "צומת ספרים" כרטיסי "חלוץ" של אקולוקו המאפשרים לילדים ליהנות משלל תכנים ויכולות נוספות בעולם הוירטואלי הפופלארי.



אקולוקו אשר עברה לאחרונה את רף חצי מיליון המשתמשים בישראל, מציעה לכל ילד להירשם בחינם ולקבל את חבילת התוכן הבסיסית שכוללת את עולם הג'ונגל, עולם המדבר, עשרות משחקים ומאות משימות והרפתקאות. לילדים המעוניינים למקסם את הפעילויות למען איכות הסביבה ומעורבות חברתית, ומתוך כך להפיק את המרב בחוויית הגלישה בעולם, תציע רשת "צומת ספרים" מנויי פרימיום – מנוי דו חודשי [56 ₪], חצי שנתי [125 ₪] ושנתי [220 ₪].



יא ספירא, מנכ"ל "אקולוקו": "אנחנו מאד מתרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם "צומת ספרים". חשוב לנו לשתף פעולה עם מותגים חזקים שיש להם גם עוצמה שיווקית מוכחת וגם ערך מוסף ערכי. בסופו של דבר גם אנחנו וגם "צומת ספרים" מספקים ללקוחותינו תוכן, סיפורים ידע ובידור. בהמשך הדרך אנחנו מתכננים גם שיתופי פעולה שיווקיים מבוססי תוכן שבהם נמליץ לילדים על ספרים וסיפורים קלאסיים דרך הדמויות וההרפתקאות בעולם הווירטואלי."



טל פלוצקר, סמנכ"לית השיווק של צומת ספרים: " בבחירת מותגים ומוצרים לשת"פ, חשוב לנו שיהיו איכותיים ורציניים, ושייתנו ערך מוסף ללקוחות "צומת ספרים". מבחינתנו "אקולוקו" היא כל הדברים האלה, ואנחנו מצפים לשיתוף פעולה ארוך, פורה ומשתלם לכל הצדדים".

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)