"קולון 101" מעלה קמפיין מיוחד ליום העצמאות


חברת רקיט בנקיזר מעלה קמפיין מיוחד ליום העצמאות תחת המותג "קולון 101", בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪.



"קולון 101", הושק לפי כחודש על בסיס ההבטחה השיווקית להציע לצרכנים אבקה "ליותר מ- 101 סוגים של כתמים". בחלק ממיתוג המוצר, בחרה החברה גם להציג על אריזת האבקה רשימה מפורטת של כל הכתמים שבהם ניתן לטפל באמצעות האבקה.



הסרטון שיעלה לקראת יום העצמאות, הינו חלק מסדרה של סרטונים אשר יתמקדו בכל פעם בכתם אחר מתוך הרשימה, אשר רלוונטי לאותו מועד.



סרטון יום העצמאות יעלה תחת האמירה – "ישראל חוגגת 59- וגם אנחנו, ויציג את ההתמודדות עם הכתם ה- 59 במספר – רוטב סטייקים".



היקף המכירות השנתי בשוק אבקות הכביסה עומד על כ-400 מליון ₪.


מותג "קולון" מחזיק כיום 14% אחוזים משוק אבקות הכביסה (נתוני סטורנקסט, מרץ 2007)




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת