חברת "קונספט שיווק בע"מ", זכיינית מותג הג'ינס הבריטי "לי קופר" ובעלת חברת "מרווידקס בע"מ המפעילה את רשת "בלו בירד" ומחזיקה מגוון של מותגים בתחומי הגלישה והספורט האתגרי, בחרה במשרד הפרסום "פוגל אוגילבי" כמשרד הפרסום של הקבוצה, זאת לאחר קיום מפגשים עם מספר משרדי פרסום מובילים בתחום האופנה בתקופה האחרונה.
אדי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה הצהיר כי "הבחירה ב"פוגל אוגילבי" נעשתה לאחר בדיקת מספר אופציות, כאשר מצאנו במשרד מקצועיות ואנושיות המתאימים לרוח המותגים אותם אנו מייצגים בישראל ובמזרח אירופה. המותג "לי קופר" נמצא לקראת קפיצת מדרגה נוספת בפעילותו, וכמותג ג'ינסים המוביל את השוק הישראלי, האתגר משמעותי וקשה יותר. "בלו בירד" היא רשת שהוקמה תוך 10 חודשים ותמנה עד סוף נובמבר 20 חנויות, וזהו טיימינג מושלם לחשוף אותה ואת מגוון המותגים אותם היא מייצגת, כל אחד מוביל בתחומו."
עוד הוסיף מזרחי כי "הפעילות עם "פוגל" תתחיל מייד כאשר התקציבים לשנת 2007 יעמדו על כ-3 מיליון דולר ללי קופר ו-1.3 מיליון דולר לטובת בלו בירד ומותגיה. כמו כן יטפל המשרד בתקציב ההלבשה התחתונה של לי קופר, שעומד על כ-300 אלף דולר".
תמר יסעור, מנכ"ל "פוגל אוגילבי": "אני רואה ב"לי קופר" וב"בלו בירד" שני מותגים אסטרטגיים בעולם האופנה, בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה מאוד, ושמחה שניתנה לנו ההזדמנות לטפל בהם לטווח הארוך".
"לי-קופר" הינו מותג בריטי שנוסד בשנת 1908. המותג חדר לישראל לפני כ-11 שנה ומהווה מותג מוביל ומונה 38 חנויות בישראל ו-42 חנויות בהפעלה ישירה במזרח אירופה. לרשת "בלו בירד" 20 חנויות עד סוף נובמבר וכ-30 חנויות עד סוף 2007. "קונספט שיווק בע"מ" מחזיקה ב-51% בחברת "אקספוז" העוסקת בשיווק בגדי ים והלבשה תחתונה וכן 51% בחברת "רוס אובטה", העוסקת בשיווק בחו"ל של קולקציית נשים יוקרתית המעוצבת על ידי האחיות עינב והדס צוקר. מחזור הקבוצה יעמוד בשנת 2008 על כ-240 מיליון ₪. קיים צפי לגידול משמעותי בהיקפי הקבוצה בשנת 2007 לאור ההתרחבות והרכישות שבוצעו במהלך 2006.