חברת "קוסמופארם" יצרנית המותג "כיף" וחברת "מנה" יצרנית המותג "קראנצ'וס" ו"צ'יפסונים", יוצאות בשיתוף פעולה אסטרטגי עם כוכבי הסדרה הפופולארית "כמעט מלאכים", באמצעות מעטפת מיתוגית הכוללת: פעילויות קונספט ממוקדות, פעילות BTL מבצע ייחודי ופעילויות קד"מ, בהשקעה של 1 מיליון דולר.
במסגרת שיתוף הפעולה, תמתג חברת "מנה" את אריזות ה"קראנצ'וס", בדמויות סדרת הילדים והנוער הפופולארית "כמעט מלאכים", כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של מיתוג החטיפים המלוחים החדשים, בדמויות הלקוחות מעולם התוכן של הילדים דוגמת: כוכבי קבוצת הכדורגל ברצלונה על חטיפי קראנצ'וס ו"צ'יפסונים".
במסגרת השת"פ, יעלה השבוע קמפיין פרסום, שנערך ע"י משרד הפרסום: "ג. קיד & יאנג", תחת הכותרת: "אוכלים קראנצ'וס במוי כיף" הכולל: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 וערוץ 10, באנרים, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, פעילות קד"מ ענפה ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
יובל לנדסברג, מנכ"ל "קוסמופארם" אומר: "שיתוף הפעולה, בין שתי החברות וכוכבי הסדרה "כמעט מלאכים", מהווה מהלך אסטרטגי חשוב, שיבדל ויחזק את המותגים ברמת הערכים והתוכן, באמצעות מסרים ממוקדים ופעילויות קד"מ, ליצירת נאמנות גבוהה למותגים, תוך התמקדות בבני הנוער".
לדבריו: "על מנת ליצור בידול אטרקטיבי, יתקיים מבצע חסר תקדים, אשר במהלכו, חמשת הילדים זוכי הפרס הראשון, יזכו להשתתף בצילומי הפרסומת של שני כוכבי כמעט מלאכים – מאר וטייגו, שתצולם בחודש אוקטובר בישראל"
במסגרת המבצע: בכל רכישת מוצרי כיף או קראנצ'וס / צ'יפסונים, יהיה מאחורי המוצר קוד, שאותו מסמסים ומקבלים בחזרה קוד מבצע, שעימו נכנסים לאתר מיני סייט חדש של "כמעט מלאכים" ובו מקלידים את הפרטים האישיים ואת מספר הקוד, עונים לשאלה אחת ונכנסים לתחרות. ככל שרוכשים יותר מוצרים, כך גוברים הסיכויים לזכות בפרס הראשון בתחרות.
במסגרת התחרות יוענקו עשרות פרסים נוספים, דוגמת: השתתפות במפגש מעריצים, כרטיסים למופע ושלל פרסים מדליקים נוספים.