רשת "קו אופ ישראל", שהינה רשת השיווק הקמעונאית ה-3 בגודלה בישראל, משיקה בימים אלו מועדון לקוחות חדש – "כוכב ישראל".
מועדון הלקוחות ישרת את כל הלקוחות של רשתות הבת : מיסטרזול- רשת הסופרמרקטים השכונתיים, מונה 45 סניפים בפריסה ארצית; ממן מחסני מזון- רשת ה"האבי דיסקאונט", מונה 7 סניפים; פשוט זול- רשת המיועדת לציבור החרדי; הפינה הישראלית- חנויות נוחות.
רמי מנדל, מנכ"ל רשת "קו אופ ישראל" מציין שהרשת השקיעה כ-3 מיליון ₪ בהשקת מועדון הלקוחות, כאשר לראשונה בתחום מועדוני הלקוחות, הרשת רכשה מערכות מתקדמת של עמדות "קיוסק" (מסופונים) אשר יוצבו בכניסה לכל סניף, אשר הלקוח יוכל להתעדכן באמצעותן על הקניות הקודמות שלו (נניח והוא לא זוכר האם בקנייה הקודמת שלו הוא רכש מוצר זה או אחר- הוא יוכל לבדוק), לקבל קופונים והנחות בהתאם לרשימות הקניות הקודמות שלו (לדוגמא אם הלקוח נוהג לרכוש קפה מתוצרת כלשהי- הוא יקבל קופון הנחה על הקפה הזה), הלקוח מקבל את הקופונים במקום ולא צריך לזכור להביא אותם מהבית ועוד.
מנדל מוסיף עוד שבמהלך שנת 2011 הרשת תשקיע בפעילות המועדון כ-5 מיליון ₪ נוספים, וההערכה שתוך 3 חודשים ימנה המועדון כ-150,000 לקוחות.
בנוסף לפעילות העמדות הממוחשבות, יתווספו פעילויות שגרתיות של המועדון כגון דיוור ישיר, עדכונים באמצעות דוא"ל על מבצעים כללים, שת"פים עם חברות אחרות ועוד.
ההצטרפות למועדון הלקוחות "כוכב ישראל" הינה בחינם ובנוסף כל מצטרף יקבל מתנה- סט כוסות או חבילת עוגיות.