קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, ממשיכה לתמוך במותג המוביל ספיישל K , ועולה בקמפיין טלוויזיה בתקופת החגים. הקמפיין מותאם לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס ספיישל K"
וכולל חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 2, פעילות קד"מ ייחודית ברשת הנשית לחיטוב והרזייה – סטודיו C, ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק.
חברת ש. שסטוביץ משקיעה כ- 250 אלף דולר בקמפיין שיעלה למשך חודש ימים תחת הסיסמא: "משהו במיוחד בשבילך – דגני ספיישל K מסייעים בשמירה על הגזרה". הקמפיין פונה לנשים המעוניינות להיראות במיטבן מבלי להתפשר על הטעם ומציע את קלוגס ספיישל K – דגנים פריכים, עשירים בטעם ודלים בשומן המסייעים בשמירה על הגזרה ומומלצים כחלק מאורח חיים בריא ורזה.
מסקר שנערך לאחרונה ע"י חברת הסקרים "אינטרסייט" , עולה כי 40% מהישראלים מעלים במשקל בתקופת החגים וכי מרביתם נשים (44% לעומת 34% בקרב הגברים).
עוד עלה בסקר כי 55% מהנשאלים המעלים במשקל, מעוניינים לשלב את דגני הבוקר קלוגס ספיישל K בתפריט שלאחר החג בתקווה כי יסייעו להם להוריד את עודפי החגים מבלי לוותר על הטעם…
בהתבסס על ממצאי המחקר ובמטרה לחדד את המסר – 'מסייע בשמירה על הגזרה', מתזמנת החברה את הקמפיין לתקופת "אחרי החגים" בה נשים מחפשות פתרון בריא טעים ומזין לשמירה על הגזרה ולהורדת הקילוגרמים המיותרים שהצטברו במהלך החגים.
שירה ויינר, מנהלת מותג קלוגס מוסרת כי : "דגני ספיישל קיי תוכננו במיוחד עבור נשים הן מבחינת הרכב המוצר והן מבחינת ערכיו התזונתיים כך שמהווים פתרון תזונתי אופטימאלי המותאם לצרכיהן ואורח חייהן".