קבוצת קניוני ישראל, המונה 17 קניונים ברחבי הארץ, יוצאת בשת"פ אסטרטגי עם סדרת הספרים המיתולוגיים: קופיקו, במסגרת השקת הספר החדש: "קופיקו בקניון", של הסופרת תמר בורנשטיין- לזר. השת"פ ילווה בקמפיין פרסום בהשקעה כוללת של כ- 3 מיליון ₪.
במסגרת חגיגות היובל של קופיקו, והשקת הספר החדש "קופיקו בקניון", תצא רשת קניוני ישראל במהלך החופש הגדול, בחודשי יולי – אוגוסט, בפעילות רחבה ומגוונת לכל המשפחה, הכוללת אירועים ,הצגות וסדנאות סביב הנושא "קופיקו" .
הארועים יתקיימו בכל הקניונים של קבוצת "קניוני ישראל" ברחבי הארץ, בהשראת ספרי קופיקו, ויכללו בין היתר: סדנאות בישול עם מתכונים מספרי קופיקו, הצגה של קופיקו ופעילויות נוספות בסימן קופיקו בנושאים כגון: מוזיקה, בעלי חיים, ספורט, צחוק, קהילה וחברה וחזרה לביה"ס.
בנוסף, בובת ענק של קופיקו תלווה את הפעילויות ותחגוג עם ילדי החודש יום הולדת בקניון. כמו כן, יימכרו בקניונים באופן בלעדי מוצרים ייחודיים של קופיקו באמצעות דוכן ממותג.
משה רוזנבלום, מנכ"ל רשת "קניוני ישראל" מוסר כי: "קבוצת קניוני ישראל חרטה על דיגלה ליצור תכנים מהנים ובעלי ערכים חינוכיים. ספרי קופיקו האהובים מדגישים את הקריאה כערך חינוכי – חוויתי והדמות של קופיקו היא דמות שכולנו גדלנו עליה, הן ההורים והן הילדים ובכך מהווה חיבור בין הדורות. פעילות קופיקו בקניונים בחודשי הקיץ תאפשר בילוי משותף, איכותי וחוויתי לכל המשפחה ברמת הערכים והתוכן ובכך תעניק "ערך מוסף" ללקוחות הקניונים".