הקמפיין, שנערך ע"י משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי, כולל: מודעות בעיתונות היומית, במגאזינים, במקומונים, בעיתונות הרוסית, באתרי האינטרנט ומסע קד"מ רחב בנקודות המכירה.
הקמפיין, יחשוף את מבצע החזרה לבית הספר שהשיקה השבוע החברה-"התיק הממולא" – המציע לקוראי ידיעות אחרונות, קופון, שבאמצעותו ניתן לרכוש ממגוון מוצרי החברה.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת קרביץ: "המחיר הוא השיקול המרכזי בקרב הצרכנים, התרים אחר מחירים אטרקטיביים, לצד אופנתיות ומותגיות. באמצעות המבצע, אנו מאפשרים ללקוחות, ליהנות ממגוון נרחב של מוצרים ומותגים, במחירים הנוחים ביותר".
לקרביץ נתח שוק של כ- 25% מתחום מוצרי חזרה לבית הספר.