חברת קרביץ פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט מכירתי, המאפשר קניית מוצרים או ליין בהשקעה של חצי מיליון ₪. האתר כולל: שתי חנויות וירטואליות, האחת – תחת "קרביץ עסקים" המיועדת לשוק המוסדי, לחברות ולמשרדים והשנייה – חנות וירטואלית תחת שם קרביץ , המיועדת לקהל הרחב.
האתר מציע למעלה מ – 1000 מוצרים ומותגים איכותיים וחדשניים ב- 9 קטגוריות, עפ"י מחלקות מתמחות , בסטנדרטים הגבוהים ביותר , המוצגים בוויז'ואל אוטנטי, הממחיש את חווית הקנייה, בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס.
מנשה זלכה , מנכ"ל חברת "קרביץ" מסר כי: " האתר, המאגד תחתיו את רשת חנויות קרביץ ואת "קרביץ עסקים" , יחשוף את המוצרים לקהלי יעד פוטנציאלים , שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט ואנו מצפים בחודשים הראשונים לכ – 50,000 גולשים ומאמינים שהקמת האתר הווירטואלי , יביא למיצוי הפוטנציאל בשוק הציוד ההיקפי, המחשוב ומכשירי הכתיבה".
עוד הוסיף זילכה: אנו צופים כי פתיחת הערוץ השיווקי הנוסף יביא לעלייה של כ 10% במחזור המכירות בשנה הראשונה , הן בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט והן בשל גידול בשוק הציוד ההיקפי , המחשוב ומכשירי הכתיבה , הרושם גידול שנתי, של כ 30% בשנתיים האחרונות."
לדבריו: "תחום המכירות באינטרנט, שצובר תאוצה, בשל הזמינות, הנגישות והנוחות , יחשוף את מוצרי החברה , לקהלי יעד נוספים , שאינם מגיעים לחנויות הרשת לעיתים קרובות, אך תרים אחר פתרונות איכותיים וחדשניים בתחום".