"קרדיט קלין" תעלה עם פרסומת בפרק הפתיחה של "האח הגדול" ובגמר היורו

חברת "קרדיט קלין", המייעצת בתחום שיפור דירוג האשראי, יצאה השבוע בקמפיין פרסום בהובלת איש התקשורת גדי סוקניק. מדובר בקמפיין טלוויזיוני ראשון מסוגו עם חברת "קרדיט קלין" וזוהי הפעם הראשונה בה חברה מתחום דירוג האשראי יוצאת בקמפיין פרסומי בסדר גודל של מאות אלפי שקלים.

הפרסומת של חברת "קרדיט קלין" תשודר בשני אירועי שיא טלוויזיוניים בשבוע הקרוב. האחד הוא ביום שבת, 10.7, פרק הפתיחה של "האח הגדול", וביום ראשון, 11.7, בשידור גמר היורו. החברה תיתן חסות לשני המשדרים בעלות של עשרות אלפי שקלים.

זהו קמפיין ראשון ל"קרדיט קלין" עם גדי סוקניק, שהגיש בעבר את המהדורה המרכזית של ערוץ 2, היה פרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות והנחה את התכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10. לאחרונה ראינו את גדי סוקניק מככב בתכנית "הזמר במסיכה", בקמפיין למשרד הבריאות ובערוץ דמוקרט TV.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
nata1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''