חברת קרוקר משיקה אתר אינטרנט חדש בהשקעה של 100,000 ש"ח, האתר יכלול את הפרסומת הלא מצונזרת של קרוקר, שם תינתן הצצה לפרסומת המקורית ומציג תמונות בלעדיות של כרמן אלקטרה שטרם נראו. כמו כן האתר מציג את קולקציית קיץ 2008 ,מציע מועדון לקוחות און ליין , מבצעים אטרקטיביים, פרטים על החנויות ברשת , הצעות עבודה שונות ושליחת ברכות בשם כרמן אלקטרה.
האתר, שנבנה ועוצב ע"י חברת YKM מעניק חווית קניה ,הנו בעל ממשק נוח לגלישה , קל לניווט ושימוש ומכיל מספר קטגוריות, עפ"י נושאים שונים , בסטנדרטים הגבוהים ביותר , המוצגים בוויז'ואל אוטנטי, הממחיש את חווית הקנייה.
אתי לוי , מנכ"ל חברת "קרוקר" מסרה כי, האתר, מאגד תחתיו את רשת חנויות קרוקר ברחבי הארץ וחושף את הפריטים לקהל היעד של קרוקר, מטרת האתר היא חשיפה , היכרות עמוקה עם המותג ומיצוי הפוטנציאל ברשת קרוקר".
"אנו צופים כי פתיחת ערוץ שיווקי הנוסף יביא לעלייה של כ – 10% במחזור המכירות, בשל ההתפתחות של תחום האופנה באינטרנט". מוסיפה לוי
לדבריה " האינטרנט צובר תאוצה , בשל הזמינות , הנגישות והנוחות ,על כן אנו בטוחים כי יחשוף את מוצרי החברה , לקהלי יעד נוספים , שאינם מגיעים לחנויות הרשת לעיתים קרובות, ואינם מכירים את הקולקציה"
עוד מוסיפה לוי : " באמצעות אתר האינטרנט החדש, אנו מאמינים כי רשת קרוקר תרחיב את מאגר לקוחותיה. בעזרת ההרשמות למועדון הלקוחות באתר , רשת קרוקר תאחסן את הנתונים ותשמור את המידע אודות לקוחותיה"