"רולטיים" קיבלה את הזיכיון לשווק בלעדית בישראל את מותג השעונים TW STEEL

חברת "רולטיים" ייבואנית מותגי השעונים Breguet, Omega, Longines, Tissot, CK, Swatch ועוד משיקה בישראל את מותג השעונים TW STEEL ויוצאת בקמפיין השקה ובפעילות גרילה.



הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, street Tv ומגזינים באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בהשקעה של 250,000 דולר.



הקמפיין החדש ימחיש את הייחודיות שאופיינית למותג: שעוני יוניסקס גדולים ומעוצבים במיוחד, שעוני "אוברסייז" oversize גדולים ומעוצבים המשלבים לוח שעון גדול במיוחד – 45 מ"מ ומעלה לגברים ונשים.



פעילות הגרילה תתקיים בכ- 130 ברים נבחרים ברחבי הארץ שבהם יחולקו תחתיות משקה ממותגות TW STEEL כאשר עליהן מודפסת הטבה משמעותית ברכישת השעון החדש. הפעילות תתקיים באמצעות חברת "באטם ליין מדיה". כמו כן שעונים יחולקו לבעלי ברים מובילים ואנשי מפתח בחיי הלילה.



בקולקציית השעונים קיימים יותר מ- 80 דגמים מעוצבים.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש