לאחר ההשקה המוצלחת שהייתה ל"רקיט בנקיזר" במגזר הכללי הודיעה היום החברה כי היא ממשיכה בשלב ב' של האסטרטגיה השיווקית שלה ומשיקה את מותג "קולון 101" גם במגזר הערבי. כחלק מההשקה תצא החברה בקמפיין רחב היקף במגזר בהיקף השקעה של כחצי מיליון שקל.
"רקיט בנקיזר", נכנסה במרץ 2007 לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה, בהשקה של המותג "קולון 101". היום, 5 חודשים לאחר ההשקה, מבסס עצמו קולון כמותג חזק מאוד ומהמובילים בשוק אבקות הכביסה עם נתח שוק כספי מצטבר של 15.2% (סטורנקסט, חודש יוני 07) גידול של קרוב ל- 6 נקודות בנתח השוק של המותג וגידול של 21% במכירות אבקת הכביסה קולון מול שנה שעברה. בשוק הפרטי, מובילה קולון את שוק אבקות הכביסה עם נתח שוק כספי של 17.6% (סטורנקסט, חודש יוני 07).
ערן תור, מנכ"ל "רקיט בנקיזר", מוסר: "ההשקה של קולון 101 הינה מהמוצלחות ביותר בקטגוריית אבקת הכביסה בישראל, המותג הולך וגדל בלמעלה מ- 15%. אנו משוכנעים שההצלחה הגדולה תמשך עם השקת המותג במגזר הערבי".
קמפיין השקת "קולון 101" במגזר הערבי יכלול פרסום ברדיו המגזרי, קמפיין פרינט בעיתונות הערבית, פוסטר מדיה בקרבת חנויות גדולות, פרסום בנקודות המכירה וחלוקת דוגמיות "מדלת לדלת".
שוק אבקות הכביסה בישראל מגלגל 400 מיליון ₪ בשנה, מתוכם 127 מיליון ₪ בשוק הערבי. במחצית הראשונה של שנת 2007 צמחה הקטגוריה ב- 2% בלבד עקב תחרות קשה בין היצרנים. המותג "קולון" הנו כמעט המותג היחידי שצומח בקטגוריה ב- 15.4% (סטורנקסט מחצית ראשונה 07) ולמעשה מנע את הקיטון בקטגוריה בצורה משמעותית.
קרדיטים:
משרד פרסום מגזרים
זאביק דרור יחסי ציבור