"רקיט בנקיזר" פונה למגזר הערבי: משיקה את "קולון 101" בקמפיין חוצה מדיות


לאחר ההשקה המוצלחת שהייתה ל"רקיט בנקיזר" במגזר הכללי הודיעה היום החברה כי היא ממשיכה בשלב ב' של האסטרטגיה השיווקית שלה ומשיקה את מותג "קולון 101" גם במגזר הערבי. כחלק מההשקה תצא החברה בקמפיין רחב היקף במגזר בהיקף השקעה של כחצי מיליון שקל.



"רקיט בנקיזר", נכנסה במרץ 2007 לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה, בהשקה של המותג "קולון 101". היום, 5 חודשים לאחר ההשקה, מבסס עצמו קולון כמותג חזק מאוד ומהמובילים בשוק אבקות הכביסה עם נתח שוק כספי מצטבר של 15.2% (סטורנקסט, חודש יוני 07) גידול של קרוב ל- 6 נקודות בנתח השוק של המותג וגידול של 21% במכירות אבקת הכביסה קולון מול שנה שעברה. בשוק הפרטי, מובילה קולון את שוק אבקות הכביסה עם נתח שוק כספי של 17.6% (סטורנקסט, חודש יוני 07).



ערן תור, מנכ"ל "רקיט בנקיזר", מוסר: "ההשקה של קולון 101 הינה מהמוצלחות ביותר בקטגוריית אבקת הכביסה בישראל, המותג הולך וגדל בלמעלה מ- 15%. אנו משוכנעים שההצלחה הגדולה תמשך עם השקת המותג במגזר הערבי".



קמפיין השקת "קולון 101" במגזר הערבי יכלול פרסום ברדיו המגזרי, קמפיין פרינט בעיתונות הערבית, פוסטר מדיה בקרבת חנויות גדולות, פרסום בנקודות המכירה וחלוקת דוגמיות "מדלת לדלת".



שוק אבקות הכביסה בישראל מגלגל 400 מיליון ₪ בשנה, מתוכם 127 מיליון ₪ בשוק הערבי. במחצית הראשונה של שנת 2007 צמחה הקטגוריה ב- 2% בלבד עקב תחרות קשה בין היצרנים. המותג "קולון" הנו כמעט המותג היחידי שצומח בקטגוריה ב- 15.4% (סטורנקסט מחצית ראשונה 07) ולמעשה מנע את הקיטון בקטגוריה בצורה משמעותית.



קרדיטים:


משרד פרסום מגזרים


זאביק דרור יחסי ציבור

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח