כנס השיווק הראשון של מגזין "סטטוס" מקבוצת מוטו תקשורת יתקיים ביום רביעי ה- 5 בינואר 2011, במלון לאונרדו סיטי – טאוור ברמת-גן. הכנס תחת הכותרת – "שווק היום ותמכור מחר", נערך ביוזמת מוטו תקשורת ובשיתוף עם המסלול האקדמי של המכללה למנהל ומערכת אתר ICE. בכנס ייקחו חלק בכירי המנכ"לים והסמנכ"לים במשק ומיטב המומחים לשיווק בישראל.
הכנס יעסוק במגוון סוגיות איתן מתמודד כל מנהל שיווק במשק מדי יום ביומו, כגון הקשר הסינרגטי שבין שיווק ומכירות, עתיד השיווק קמעונאי, מיתוג בעולם רווי מותגים, שימוש מושכל במדיה החברתית ועוד.
במהלך הכנס יציפו המשתתפים מגוון נושאים בוערים וינסו לענות תשובות מעשיות על שאלות חשובות כמו איך לנהל נכון את תקציב השיווק בחברה, האם לתעדף את נושא המכירות על פני השקעה במיצוב ומיתוג או אולי השקעה לטווח הרחוק ובניית מותג איכותי ואמין, היא האסטרטגיה הנכונה? מה עושים במקרה של ריבוי מותגים, האם נכון להשקיע ב"ילד" הקטן והחלש או דווקא בזה החזק והמבטיח ומה באמת עשתה המדיה החברתית למערך השיווקי שלנו.
לדברי רחל בן צבי זיו, מנכ"לית קבוצת מוטו תקשורת יוזמת הכנס: "בשוק התחרותי והאגרסיבי של ימינו הופך נושא השיווק לסוגיה מהותית המטרידה כל מנכ"ל ומנהל שיווק באשר הוא. כנס סטטוס לשיווק בא להציף סוגיות בתחום השיווק ואף לנסות ולתת להן מענה פרקטי וישים. לצורך הכנס חברנו למסלול האקדמי של המכללה למנהל ולמערכת ICE ובשיתוף עמם גייסנו את מיטב האוטוריטות בתחום השיווק – מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מרצים, אנשי תקשורת ועוד שייקחו חלק פעיל בדיונים ויתרמו מהידע והניסיון שצברו במהלך השנים לטובת באי הכנס".
בין המשתתפים: רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן; רחל בן צבי זיו, מנכ"לית קבוצת מוטו תקשורת; שלמה גבאי, מנכ"ל איקאה; זאב קלימי, מנכ"ל נסטלה גלידות; אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל; טלי אורן סמנכ"ל שיווק, חוגלה קימברלי; צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק ניופאן; חגית קמין, מנהלת שיווק פז; אדם שוב, ממייסדי קפה דה מרקר וכן סמנכ"לים נוספים, מרצים במסלול האקדמי של המכללה למנהל ומומחים בתחום השיווק.
הכנס יתקיים ביום רביעי, ה- 5 בינואר 2010 בין השעות 09:00 ל- 15:30 במלון לאונרדו סיטי – טאוור ברמת-גן.