CRM? קשרי לקוחות? הנושא מוכר, השאלות ידועות, אך התפיסה חדשה. בשבוע הבא יתקיים מפגש "ניהול אפקטיבי של קשרי לקוחות", המשותף ללהב – תוכניות להעצמת מנהלים בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א וחברת מיקרוסופט ישראל, בו יוצגו השיטות המובילות למדידת רווחיות לקוח ולניהול הפעילות מולו – בהתבסס על מחקרים חדשים בנושא. כמו כן ייבחנו הכלים העומדים כיום לרשות חברות ליישום השיטות הללו הלכה למעשה.
דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל – יפתח את המפגש עם הרצאה בנושא עולם העבודה החדש והדרכים להתמודד עמו. אחריו תסקור ד"ר רננה פרס, מרצה לשיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, את המחקרים והכלים החדשים בתחום קשרי לקוחות.
כמו כן, עדי אייל – סמנכ"ל שיווק במיקרוסופט ישראל, ידבר על החשיבות שבבניית נאמנותם של לקוחות לצמיחתו של הארגון ולתשתית הנדרשת לניהול הלקוח כנכס אסטרטגי.
לדברי רוני דביר, מנהלת שיווק חטיבת לקוחות ושותפי Enterprise במיקרוסופט ישראל, "כדי להתמודד עם האתגרים העסקיים כיום, ארגונים נדרשים לפתרון אשר יתמוך בהידוק הקשר בין השיווק, המכירות והערוצים, על מנת לייצר סביבת עבודה מרכזית, אינטראקטיבית ומאובטחת, תוך שיתוף במידע וברעיונות, עידוד החדשנות ויציקת תוכן לכל נקודת מגע עם לקוח".
במפגש ישתתפו עשרות סמנכ"לי שיווק ולקוחות מחברות מובילות, כגון: בנק הפועלים, תעשייה אווירית, בזק בינלאומי, נס טכנולוגיות, ביטוח ישיר, בנק דיסקונט, טבע, גילת תקשורת לוויינים, חברת הדואר, מי עדן, כתר, תרו, AIG, BMC ועוד. המפגש יתקיים ביום שני, ה-19 במרץ, 2007, בבית הירוק ברמת אביב.