רשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם", המונה כ-100 בתי מרקחת קהילתיים בפריסה ארצית, מרחיבה את מותג הבית הפרטי שלה – "FEEL"– ומשיקה את סדרת "ספא טרופי" – הכוללת 6 מוצרים לטיפוח הגוף והשיער, בהיקף השקעה של כ-100,000 ₪.
אריה פז, מנכ"ל רשת "ש.ר.מ. פארם", ציין כי הנהלת הרשת החליטה לחזק את מותג הבית שלה FEEL, שכלל עד כה סדרת מוצרי חורף טבעיים על בסיס צמחי מרפא, בפיתוח קטגוריית מוצרים נוספת – סדרת מוצרי ספא איכותיים, המיוצרים בלעדית עבור הרשת, הן על מנת להגדיל את פעילותם של בתי המרקחת בתחומים נוספים לפעילות העיקרית בתחום התרופות, והן על מנת לבנות נאמנות בקרב הלקוחות הקבועים המחפשים לרכוש מוצרים איכותיים נוספים מבית "ש.ר.מ פארם", בקטגוריות בריאות נוספות.
עוד ציין אריה פז, כי הרחבת קטגוריות הפעילות של המותג FEEL לתחום מוצרי הספא, המוצעת במחירים אטרקטיביים לעומת מוצרים אחרים בקטגוריה זו בבית המרקחת, עשויה להגדיל משמעותית את מכירות הקטגוריה כולה בחנויות הרשת,
כמו כן, לדבריו, המחירים האטרקטיביים של סדרת מוצרי הספא יקנו לרשת יכולת להתמודד על נתח שוק הולך ומתפתח .
סדרת מוצרי הספא החדשה במותג FEEL, פותחה בייעוץ של הועדה המדעית של הרשת, והיא כוללת 6 מוצרים לטיפוח הגוף והשיער, המיוצרים על בסיס צמחי מרפא, תמציות פירות טרופיים ושמנים ארומתיים וטבעיים: פילינג רחצה – פרישייק, קרם רגליים, מסיכת פירות יער לשיער, תחליב גוף, ג'ל רחצה עשיר ושמפו "קופאיפארה" נגד קשקשים.
עוד נמסר, כי הרשת מתעתדת להשיק בשנה הקרובה מוצרים נוספים במותג הבית FEEL, בקטגוריות בריאות נוספות.