"תנובה שף": הזמנות מוצרי המזון לתקופת החגים הסתכמו בלמעלה מ- 60 מיליון ₪

"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על מכירות שיא של מוצרי מזון לתקופת החגים, בסך כולל של למעלה מ- 60 מיליון ש', לעומת 46 מיליון ש' בתקופה המקבילה אשתקד. הסיבה למכירות הגבוהות הינה היערכות לקוחות החברה לתקופת חגי תשרי, המשופעות בארוחות חג. במקביל, מדווחת החברה על גידול של 30% במכירות מוצרי עוף, בשר ודגים לתקופת החגים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.



החברה מציינת מגמה בולטת של גידול ברכישת מוצרים ייחודיים ומוצרים שהינם בגדר פיתוחים חדשים כדוגמת עופיונים, מוצרי בקר אטרקטיביים כגון אסדו, אנטריקוט מיושן, וסינטה מיושנת וכן פילה סלמון לסוגיו וסלמון מעושן, אשר מכירותיהם הסתכמו ב- 20 מיליון ₪ . סה"כ מכרה החברה ללקוחותיה בתקופת החגים עופות בהיקף של 10 מליון ש', בשר בקר בהיקף של כ- 5 מליון ש' ומוצרי דגים קפואים, טריים ומעושנים בהיקף של כ- 5 מליון ש'.



"תנובה שף שמחה על הגידול הניכר במכירות לרגל תקופת החגים, אליה נערכה מבעוד מועד" מסרה איריס פיין, מנכ"ל "תנובה שף". "הגידול המצוין הינו תוצר של הסכמים חדשים שחתמה החברה לאחרונה עם רשתות בתי המלון הגדולות בישראל בהם רשת מלונות "דן", "ישרוטל", "הולידיי אין" ו"שרתון", כמו גם פועל יוצא של פיתוח מוצרי מזון חדשים ואטרקטיביים והגברת הביקוש אליהם מקרב כלל לקוחות החברה".

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים