"תשתי משהו, מותק?" שיתוף פעולה שיווקי בין מגזין מותק לבין בקרדי בריזר


"טמפו" למגזין "מותק" מבית "מעריב מגזינים", יצאו הבוקר בשיתוף פעולה שיווקי במהלכו יחולקו עשרות אלפי עותקים מהמגזין לכל מארז של "בקרדי בריזר".



רפי יער, מנהל מותג "ברקדי בריזר" ב"טמפו": "במסגרת הפעילות השיווקית בקרב קהל נשי וצעיר, חברנו לשיתוף פעולה והרכבנו מארזים יוקרתיים המשלבים ארבעה בקבוקי בריזר יחד עם מגזין 'מותק'. 'בקרדי בריזר', מבית 'בקרדי' העולמית, הוא מותג האלכופופ המוביל בישראל, בעל נתח שוק של 65%. המארז היוקרתי ישולב ברשתות השיווק המובחרות ובחנויות הנוחות ברחבי הארץ".



רונן שקולניק, מנכ"ל מעריב מגזינים: "אנו רואים בחיבור של 'מותק' עם בקרדי בריזר חיבור של שני מותגים מובילים וחזקים בקרב הקהל הנשי. זהו עוד שיתוף פעולה מוצלח בין מעריב מגזינים לגורמים כלכליים מובילים בתחומים רבים, ואני משוכנע שעוד נכון ל'מותק' עתיד ורוד בשיתופי פעולה רבים מסוג זה".



חביב שמעוני, מנהל מסחרי של מעריב מגזינים: "המגזין 'מותק' נמצא בתנופה חדשה והוא מלא באנרגיה חיובית. בקרוב נלך לסדרת מבצעים נוספים, כדי להגדיל את החשיפה עוד יותר ולבסס אותו כמגזין מספר 1 בקרב הצעירים והצעירות בישראל".

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש