על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" ביוני (פרסומות חודש אפריל), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "פלאפון מכשיר עולמי – דמות מאויירת" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S. היא זכתה ב–57 נקודות, 22% עבור תרומה למותג ו– 13% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "ספרייט – כדורסל", של פרסום גלר נסיס D’Arcy, עם 52 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-24% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "אלקו מזגנים – זו לא פרסומת לקפה…" של פרסום פוגל Ogilvy, עם 45 נקודות – 13% תרומה למותג ו- 19% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב
מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל
1 פלאפון מכשיר עולמי 22% 13% 57
2 ספרייט – כדורסל 14% 24% 52
3 אלקו מזגנים – לא פרסומת לקפה… 13% 19% 45
4 מירס – "שמאלה! שמאלה!" 11% 5% 27
4 ברק 013 – ישראלי בטהרן 9% 9% 27
5 רשות הדואר – אלי ומריאנו 8% 8% 24
6 אלוני שפיים – "איפה השירותים?" 9% 2% 20
7 ניסאן פאת'פיינדר – אנתוני פרקר 6% 5% 17
8 תלמה כריות – בחורות מתחלפות 2% 11% 15
9 מיצובישי 2006 – השוד 5% 2% 12
10 הוניגמן – סיוט — 3% 3