המותג הישראלי הבינלאומי 417- מוצרי
טיפוח יוקרתיים מבוססים חומרים טבעיים, המשווק באופן בלעדי ברשת ה"סופר
פארם", מרחיב את פעילותו בישראל לאור ההצלחה ועובר מפריסה ב-12 סניפי הרשת לפריסה בכ-90
סניפים של הרשת ברחבי הארץ (מתוך 230 סניפים) כולל מכירה באתר סופר פארם און ליין.
המותג בבעלותו של מוטי פרידמן – אמן
ופסל במקצועו – נוסד ב 2003 מתוך תשוקה של מייסדו לאמנות, תוך
ניצול מיטב האלמנטים של אמא אדמה, במטרה לעורר את החושים עם חוויית יופי בלעדית. הפילוסופיה המודרנית של מוטי נמשכת
אל היופי ומעבר לו. כאמן, התשוקה המתמשכת של מוטי ליופי ולטוהר עוררה בו השראה
ליצור מוצרי טיפוח לעור, ככלי לעזור לנשים להפוך לאומניות בעצמן תוך הגברת היופי
הטבעי שלהן.
417- מותג טיפוח גלובלי הנמכר ביותר מ- 30
מדינות באירופה ארה"ב ואסיה ומוערך במחזור מכירות של עשרות מיליוני דולרים
המותג
משווק בארץ על ידי חברת שסטוביץ', אחת מהחברות המובילות בתחום היבוא,
שיווק, והפצה של מוצרי צריכה של מותגים בינלאומיים. החברה פועלת בארבעה תחומים
עיקריים – טיפוח אישי, קוסמטיקה ובישום, טיפוח הבית ומזון – ומלווה מותגים
בינלאומיים את כל הדרך אל המדף ועד לבית הצרכן. שסטוביץ' החלה לשווק את
מוצרי מותג 417- החל משנת 2020, ומהווה את המפיץ הראשון של החברה בישראל
אחרי 17 שנה של פעילות מכירות 417- בבעלדיות לדיוטי פרי ולרשתות בתי מלון מובילים
בישראל. החברה בחרה בחברת שסטוביץ' כמפיץ אסטרטגי לכניסה יציבה וארוכת טווח לשוק
הישראלי המקומי.
מוצרי 417- מבוססים ומכילים
מינרליים, רובם המכריע טבעוניים וכולם מבוססים על רכיבים טבעיים. צוות
של כימאים במעבדות המחקר המובילות באירופה פיתחו את המוצרים עם נוסחאות המשלבות
טכנולוגיה לשיפור נראות האור תוך התעוררות חושית.
המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח לעור – קרמים
לעור הפנים, פילינג, סרום, מסכות ועוד, מוצרים לגוף כדוגמת קרמים, סבונים, מלחים,
בוץ לגוף ועוד ומוצרים בהתאמה לצרכי העור כדוגמת קרמים לטיפול בקמטים, פיגמנטציה,
הצרת היקפים ועוד.
ברבעון
הקרוב המותג ישיק 2 מוצרי טיפוח חדשים לטיפול בצלוליט כחלק מליין מוצרי הטיפוח הטבעוניים
על בסיס ויטמינים, קפאין, תמציות צמחים ובוץ.